Ready for take-off! (med spørsmål)

Escuro

Forumet er livet

Kan ta spørsmålene først:

1:

Hva slags barnemat er tillatt i håndbagasjen? Kan jeg ta med en kartong smoothie til han? Eller en pakke med drikki som kan helles på flaske? Eller er det kun feks MME man kan ha med..? Drikke til tutekoppen kjøper jeg etter sikkerhetssjekken, så det er ikke noe problem.

2:

Hva er inkludert i all inclusive? Får man drikke man kan ha ved bassengkanten, eller er det utenom?

3:

Har jeg glemt noe..? :D 

Jeg har laget meg en lang liste med ting vi har pakket:

HÅNDBAGASJE:

Ett klesskift til Milan
Pledd til flyet
Bleier + våtservietter
Smokk + koseklut
Leker
iPad
headset
halstabletter
kamera
tyggis
pass
antibac
Pass 
Flybilletter/reisebevis/forsikringskort
Mat/drikke

Øvrig:
Badetøy (med solfaktor til småen)
Solkrem/aloe vera
Badebleier
Badering
Badeleker
Mat/drikke/flasker/tutekopper
Lader (mobil/kamera/iPad)
Mer bleier/våtservietter
Reiseseng/Overmadrass/sengetøy
smokker/kosekluter
nattøy
zip lock-poser (for å unngå insekter i matvarer)
klær
stellematte
smertestillende/plaster
hostesaften min
imodium
vannfast eyeliner & mascara (viktig viktig, hehe)
q-tips
sminkefjerner
bok
TP (toalettpapir altså)
shampoo/balsam
badeleker
sko/sandaler

Noe mer jeg trenger...?

Tannbørste, tannkrem og andre toalettsaker er selvsagt pakket det også :) 

1. Du kan ta med deg alt du ønsker så lenge det er babyrelatert. Jeg hadde med smoothie sist gang (for to uker siden), og måtte smake på drikken hans. De kan be deg om å gjøre det. Aldri hatt problemer med det at all, altså, å ta det med meg gjennom sikkerhetskontrollen. 2. Det er vel med i prisen. Kanskje forskjellig fra hotell til hotell. Stod det ingenting om det i bestillingen? 3. Du ser ut til å ha god kontroll. Få Milan til å bruke smokken ved letting og landing mtp. dotter i ørene. 4. Det står ikke på listen din, men kos deg MASSE. :)

Hehehe, fornøyelig svar fra deg Crazy :D *skvisekosemose*

Kjempeglad i dere alle sammen :D 

signerer crazybaben.... :o)
Er det all inclusive så er det all inclusive, sa skal alt på hotellområdet være inkludert, så lenge det ikke er en butikk der da så klart..... Men de har oftest feks en poolbar med bassenget der dere kan hente drikke... :o)

God tur!

Høres ut som du har fått med deg det meste ja:)

min teori er også at så lenge en har med seg Pass (+ pass til gullet), bankort og mobiltelefon kan alt ordnes:)

det Europeiske helsetrygdekortet, er lurt å med seg... det en får gratis i posten du veit?? hadde du skreve det kanskje??
hehe:)
ha en goooooooooood tur vertfall! eg er bare så innmari mesunnelig!

og ang fruktdikk/baby greier til Milan så har vel Crazy greie på det:) men lirt å ha det i orginal embalasjen til du kommer gjennom sikkerhetskontrollen.. men det er vel gjerne selfølgelig..

Når reiser du?

God tur! Hvorfor ta med reiseseng? Fikk dere ikke låne på hotellet? TP? Hihi, tror ikke du trenger det, men ;-)

Man kan ta med barnemat på flyet, ja....men legg det åpenlyst, det fikk vi beskjed om sist. Altså, ikke la det ligge inni baggen i gjennomlysninga.......

Kos dere masse!

CrazyBeautiful skrev:
1. Du kan ta med deg alt du ønsker så lenge det er babyrelatert. Jeg hadde med smoothie sist gang (for to uker siden), og måtte smake på drikken hans. De kan be deg om å gjøre det. Aldri hatt problemer med det at all, altså, å ta det med meg gjennom sikkerhetskontrollen. 2. Det er vel med i prisen. Kanskje forskjellig fra hotell til hotell. Stod det ingenting om det i bestillingen? 3. Du ser ut til å ha god kontroll. Få Milan til å bruke smokken ved letting og landing mtp. dotter i ørene. 4. Det står ikke på listen din, men kos deg MASSE. :)

Crazy says it all..... :)
Sist jeg var på all inclusive var det tappekraner for både øl og vin i baren ved bassenget, og vi fraktet drikken hvor enn vi ville :))))) Og alt der var i alle fall gratis......
Og hjelper ikke smokk på ørene, få han til å drikke noe.....svelging kan også utligne trykket i ørene.

Back
Topp