re opp sengen/ vuggen/ vognen.

atiram87

Blir kjent med forumet
Har endelig fått vugge og vogn i hus og eg klør i fingrane etter å legge på sengetøyet. vaska alt av sengetøy i helga, så alt er klart... men eg bør vel kanskje vente litt til, så det ikkje støva ned før babyen kjem. 
nåken som har lagt på allerede? eller korti har dåkke tenkt å legge på sengetøyet? :D 

tror ikke jeg vil trekke på sengetøyet før det er ca 2 uker igjen til termin. Jeg bytter jo på vår egen seng hver 14.dag-3.uke og vil ikke la babyens sengetøy ligge noe lengre på enn det før hun skal begynne å bruke det iallfall...eller så kan du jo alltids trekke på nå og bytte på senga før babyen skal bruke senga 

Jeg klarte ikke å la være ;)
Men har lagt myggnetting over både vognbag og seng, så det slipper å støve ned :)

Tenker nok ikke på det før jeg går i permisjon

Har faktisk lagt på jeg også, så vasker det nok før termin, om han plutselig ikke er der litt før;-)))

Har fått kjøpt inn alt sengetøy og vasket det jeg også, men tror nok jeg venter med å legge det på til det nærmer seg termin. Håper først på en solskinnsdag og to så jeg kan få luftet ut dynen og madrassen ordentlig uten frykt for en overraskende regnskur emoticon Kjenner jeg klør litt i fingrene nå som det går mot siste innspurt. Tenkte jeg skulle kose meg og pakke sykehusbagen snart da i stedet

Har lagt det på ja, med et teppe over der igjen.. Kanskje litt tidlig, men kjenner det er litt deilig å vite at ting er gjort. For heller lufte dyna igjen seinere da.

Jeg holder på å pusse opp sengen jeg! Så har ikke skaffet madrass engang :p
Er en gammel skuveseng fra 50-tallet som kjæresten hadde når han var liten. Jeg kan legge ut bilde når den er ferdig :)

Venter til det er rundt 2 uker igjen, så skal det gjøres klart! Har ikke vasket klærne hans ennå heller. Gjør det da også

Har vasket og lagt klart dyne og sengtøy oppi der det hører til (i seng og vogn)!

Klærene må jeg vente med å vaske, vi driver og gjør istand rommet hans, så ingensteder å legge det i skrivende stund.

Har enda ikke vurdert å ta ned hverken vugge eller seng fra loftet =) 
Blir nok ikke å gjøre noen av delene før mannen kommer hjem fra langøvelse tre uker før termin. 
Vognen er på plass da, men er pent pakket bort så lenge!

Jeg har sortert litt klær, men seng og vogn kommer ikke på plass før midten av september! Vi har så liten plass i leiligheten og vil ikke fylle den opp før det er bruk for utstyret!!!

Anar ikkje når eg skal.. Tenke kanskje eg splr mamma om ho kan legge på mens me er på sj.huset. :-)
Klea vaska eg sikkert når eg har 2 veker igjen til termin..

klarte ikke vente jeg,så det er gjort:D har bare lagt ett teppe over så det ikke støver ned og blir møkkete:)

MinMageboer skrev:
Jeg klarte ikke å la være ;)
Men har lagt myggnetting over både vognbag og seng, så det slipper å støve ned :)

Samme her :)) Tenkte som så atte "shit au" blir det støvete så får jeg bare bytte rett før :)

Back
Topp