Flere her inne som har fått det?
Noen som har en effektiv "kur"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for tips! Har fått det etter trøske og stafylokokkerJa!
Varmeposer fra ammehjelpen.no og svart te før/under amming funker her. Er bedre hvertfall. Ikke helt borte men... Også har jeg kjøpt noe som heter ammeplaster Vis vedlegget 201815
på apoteket, som jeg har på knoppene så ikkenoe gnisser på dem.
Fikk det etter den dumme soppen!
Nei, skjer ikke hver gang. Og, trenger ikke være i forbindelse med amming heller. Om jeg står toppløs på badet og kommer borti så kan de bli hvite og skikkelig smertefulle. Det har hjulpet meg med en varmeflaske faktisk. Legger varmeflaske i sengen til Frøet før hun skal legges om natten. Når hun er lagt stjeler jeg flasken og klemmer den til brystet. Har hjulpetUff tror jeg også har fått det pga sopp... Men dere som har det, blir brystvorta hvit hver gang etter amming? Mine blir ikke alltid det
Takk for tips! Da skal jeg prøve detNei, skjer ikke hver gang. Og, trenger ikke være i forbindelse med amming heller. Om jeg står toppløs på badet og kommer borti så kan de bli hvite og skikkelig smertefulle. Det har hjulpet meg med en varmeflaske faktisk. Legger varmeflaske i sengen til Frøet før hun skal legges om natten. Når hun er lagt stjeler jeg flasken og klemmer den til brystet. Har hjulpet![]()
Lurer påom det er det jeg også har fått. Får hvite brystvorter etter amming, men skjer ikke hver gang og fryktelig vondtGruer meg til amming noen ganger...
Lurer påom det er det jeg også har fått. Får hvite brystvorter etter amming, men skjer ikke hver gang og fryktelig vondtGruer meg til amming noen ganger...
Er absolutt ikke noe godtHøres sånn ut ja.. Uff det er grusomt! :-(
Er absolutt ikke noe godtNoen dager er verre enn andre.
Følt meg litt bedre etter at jeg avlaster litt med brystskjoldEr absolutt ikke noe godtNoen dager er verre enn andre.
Uff, og det har du klart å leve med i alle graviditeter og amminger?Dette fenomenet starter hos meg tidlig i graviditetene. Det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid med Nr 4
Jeg sliter alltid når det er mye vind, kalde hender, eller føtter. Da må jeg rett hjem fra lekeplassen for det gjør så fryktelig vondt.
Jeg fryser liksom ikke føler jeg, men brystvortene er av en annen oppfattelse![]()
Uff, og det har du klart å leve med i alle graviditeter og amminger?
Vet snart ikke hvordan jeg skal overleve ...