Rastlaus..

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
Kjenner det godt i kroppen nå.. er rastlaus etter å ha hvert sykmeldt siden midten av juli ca.
Og slik som det ser ut nå så blir det ikke noe mer jobbing før etter jeg er ferdig med permisjonen min..

Jeg vil jobbe. Men skjønner jo at jeg ikke kan ødelegge bekkenet mer enn nødvendig heller nå..

Det var dagens frustrasjon herifra.. så nå er det bare å fokusere på at det kommer jo noe godt ut av dette og ^^,

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

Uff, er slitsomt å gå hjemme i lengden også :/
Jeg ble 100% sm da jeg var 8 uker frem til permisjonen starta i sist sv.skap.
Er fortsatt i permisjon, har jobba 2 uker i sommer mens sambo hadde litt pappaperm. Så blir spennende å se om jeg klarer å jobbe denne gangen, kjenner jeg begyner å bli meeeeget rastløs :p

Jeg har vært delvis sykemeldt i noen uker allerede pga bekkenløsning. Fysioterapeuten mener jeg burde kaste inn håndkle, men jeg vet med meg selv at jeg er alt for rastløs til å bare gå hjemme. Da kommer jeg til å gjøre alt for mye husarbeid og kommer bare til å bli verre.. Det som regel greit siden jeg jobber hver dag, men kortere dager. Da kommer jeg meg ut samtidig som jeg ikke blir helt ødelagt.:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Blir rastløs av to dager fri annenhver helg, så håper virkelig ikke jeg blir sykemeldt :p men har fortsatt skole hver dag å underholde meg med om det skjer ;)

16.02.14 <3

Ja, jobbet helt frem til permisjonsstart (3 uker før termin) sist, og var forberedt på å jobbe lenge denne gangen og..
Dog ikke like lenge da jobben min nå er helt annerledes enn min forrige..
Så det å skulle gå hjemme til Januar/februar 2015 nå vet jeg ikke helt om jeg er så begeistret for.. :-S

Skal søke meg til voksenopplæring på vgs da, så får satse på å komme inn der slik at jeg har noe å gjøre fremover til tross ;-)

Back
Topp