Rastløshet i kroppen (samme som januar 09)

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som sliter med det? Jeg har voldsomt rastløse bein og kropp i dag... og klarer ikke sitte stille. Måtte gå en liten tur i stua midt under middagen. Syns det er grusomt slitsomt.

Huff, ja jeg hadde det... "Restless legs" heter det, og det er grusomt!!

Begynte å få det uken før jeg fødte.... helt forferdelig... Hadde bare lyst å løpe!!

En uke før fødsel jah... fnis.... har litt lenge igjen jeg da, pluss at jeg egentlig er beordret mye hvile. Passer elendig ihop.

ORIGINAL: Regan

Huff, ja jeg hadde det... "Restless legs" heter det, og det er grusomt!!

Begynte å få det uken før jeg fødte.... helt forferdelig... Hadde bare lyst å løpe!!

skikkelig jævli det der...hadde det i hele natt faktisk,og jeg er ikke gravid..tror jeg[8|]

Jeg sliter også med uroligeben, jeg fikk beskjed av jordmor å ta Magmesium som er ett mineral i kroppen, det hjalp meg iallefall for det var tydeligvi det jeg manglet...Kansje det er noe du mangler av mineraler, vit[8|] ta det opp med jordmor.

Jeg også har det!! Jeg vet at det finnes en spesialist for det her i Bergen!! Men jeg glemte timeavtalen og måtte betale 750kr!! Og det er 5år siden!!! [;)]

hadde det også de siste mnd av sv.skapet... især om kvelden! eneste som hjalp var at sambo masserte og trykka på beina mine - stakkars mann[:D][:D] men det var grusomt mens det sto på, fryktelig plagsomt[&:]

Magnesium er ikke skadelig å ta mens man er gravid eller? kan jo prøve det.

Hei TonjeJenta...[:D]  Jeg er stadig vekk "på tur" sjøl jeg... plagsomt ja.. *hmmf*

ORIGINAL: TonjeJenta

Magnesium er ikke skadelig å ta mens man er gravid eller? kan jo prøve det.

Back
Topp