Rastløse føtter(netter)

jsfklgariuhg

Flørter med forumet
Nok en natt oppe med rastløse føtter/bein..kribler fra ankelen og opp til kneet. Har prøvd de kjerringrådene jeg har kommet over. Som magnesium, kalsium, ulltråd, sove med beina høyt, støttestrømper og både varmepute og kulde på beina. Hva gjør du om du skulle ha samme problem? 

Flere forslag mottas med takk!

Jeg har samme problemet på kveldene, det er grusomt!
Det eneste som funker her er å ha en glovarm varmeflaske inntil korsryggen..

Prøvd å ha varmeputa på føttene jeg. Men lest litt mer og kan virke som problemet egentlig sitter lenger oppe. At noe er litt i klem noe sted. Så korsryggen skal få varmen i kveld. Alt må prøves for dette blir jeg virkelig litt gal av...

Har samme problemet, og ingenting funker.. Forstyrrer virkelig nattesøvnen!

prøv å masser på et punkt på låret. du kjenner det er litt "ømt" når du trykker der. det er et punkt som skal hjelpe mot dette. (har fått satt akupunkturnål der, og det hjalp endel)

her er punktet:
http://www.mamut.net/barbarashop/untitled_-_32.jpg

Har hatt det litt til og fra hele tiden. Det jeg har funnet ut hjelper best er at sambo masserer under foten og på leggen (spesielt et punkt på leggen som er bra) før jeg legger meg. Sist sv.skap var det nok at jeg tøyde muskulaturen og det ble bedre. Jeg har selv sovet bedre de kveldene jeg har drukket varm melk med honning, men vet ikke om det er bare tilfeldighet.

Håper det bedrer seg:)

Mye å prøve! Har i tillegg fått brukt den ene julegaven min. Gavekort på "Gravid velvære" på massasjested. Så har fått massert både legger og føtter og nakke. Så er sjeldent avslappet i dag. Satser på dette blir en bra natt:)

sandkassa skrev:
Mye å prøve! Har i tillegg fått brukt den ene julegaven min. Gavekort på "Gravid velvære" på massasjested. Så har fått massert både legger og føtter og nakke. Så er sjeldent avslappet i dag. Satser på dette blir en bra natt:)

Hvordan gikk det i natt da??

Jeg sov!! Kjente det litt, men ikke så ille at jeg måtte opp igjen:) Satser på gjentakelse. Akkurat under dyna med varmeputa på korsryggen. Satser på det blir enda en god natt:) 

sandkassa skrev:
Jeg sov!! Kjente det litt, men ikke så ille at jeg måtte opp igjen:) Satser på gjentakelse. Akkurat under dyna med varmeputa på korsryggen. Satser på det blir enda en god natt:) 

Så bra!!! Håper det blir flere slike netter :))

Min hjelp har vært kveldsturen med vofsen.. De gangene jeg ikke går turen, blir jeg liggende med denne foten i timer.. Så bevegelse før leggetid har vært gull verd her i gården.. =)

Back
Topp