Rastløse bein?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Jeg lurer på om det var det jeg kjente inatt, men er ikke sikker på om det var det det var.. Noen av dere som har det som kan forklare åssen det kjennes ut? Jeg følte at jeg stivna/fikk krampe, og at jeg måtte strekke ut beina.. Kan det ligne på rastløse bein? Har ikke hatt problemer med beina i svangerskapene mine før.

Er en vanskelig følelse å forklare. Men litt som at det kiler/klør inne i beina, det lindrer litt å strekke på de eller å ha noe tungt oppå de synes jeg.

Mange forklarer det som at det føles som det kryper maur inne i beinet [emoji14]

For meg hjelper store doser magnesium (langt over dagsdose, legen sa det ikke er noe fare og finner ingen negative konsekvenser når jeg googler heller). :)

Er en vanskelig følelse å forklare. Men litt som at det kiler/klør inne i beina, det lindrer litt å strekke på de eller å ha noe tungt oppå de synes jeg.

Mange forklarer det som at det føles som det kryper maur inne i beinet [emoji14]

For meg hjelper store doser magnesium (langt over dagsdose, legen sa det ikke er noe fare og finner ingen negative konsekvenser når jeg googler heller). :)

Takk for svar! Da tror jeg ikke det var det samme som jeg fikk, var kanskje bare en krampe av noe slag da [emoji4]
Høres fryktelig kjedelig ut med masse «maur» inni beina [emoji85]

Takk for svar! Da tror jeg ikke det var det samme som jeg fikk, var kanskje bare en krampe av noe slag da [emoji4]
Høres fryktelig kjedelig ut med masse «maur» inni beina [emoji85]
Det er helt forferdelig, og er selvsagt verst når man slapper av. Ligger bare å sparker, strekker og rister på beina [emoji14]

Blir helt gal av rastløse ben, jeg må gjerne stå opp på natta å ta meg en dusj å være litt i aktivitet for å prøve å gå det av meg

Helt forferdelig :s jeg får lyst til å løpe, hoppe et eller annet samtidig som jeg er stuptrøtt.. utrolig irriterende :depressed:

Back
Topp