Rastløse bein

Friskis

Flørter med forumet
Desemberskatter 2016
Noen flere som sliter med rastløse bein? Jeg er plaget av dette og begynner å bli lei. Prøvde å ta magnesiumtilskudd (har funka tidligere), men det hjelper ikke. Noen andre tips?

Det kommer selvfølgelig når jeg prøver å slappe av, men det gjør jo avslapping vanskelig :(

Jepp, kjøpte sånn greie fra enklere liv som man har beina på som aktiverer musklene. Det har hjulpet meg en del. Ellers lindrer massasje en stund. Kalde kluter kan dempe litt. Det er skikkelig kjipt, hjelper ikke hvor trøtt en er om beina ikke hviler.

Magnesium som olje rett på huden er det visstnok lettest for kroppen å ta opp. Kanskje verdt et forsøk, hvis ikke det er det du har brukt:)

Nei, det er tabletter jeg har brukt. Da skal jeg ta meg en tur både på enklere liv og helsekost. Takk for tips =)

Nei, det er tabletter jeg har brukt. Da skal jeg ta meg en tur både på enklere liv og helsekost. Takk for tips =)
Bare vær obs på at det ikke er en god ide og legge seg med den magnesiumoljen i senga eller andre steder i og for seg. Det blir som å ha badet i innmari salt hav og ikke noe du vil ha i lakenet. Eller jeg syntes det var noe herk i alle fall. :-)

Hehe, takk for advarsel! Får smøre det på når jeg har mulighet til å sitte litt med beina i ro et sted =)

Back
Topp