Rastløse bein

Minibolla

Flørter med forumet
Ja, så da ligger jeg her våken i senga igjen, som vanlig. Jeg og maurtuene i beina! Tips og kjerringråd mot radtløse/kriblende bein mottas med stor takk :-) Btw, massasje, uttøying, Magnesium tilskudd og støttestrømper har ingen effekt!

Sliter veeeldig med det samme, nesten hver kveld! Vært sånn i maaangen uker. Utrolig slitsomt. Må opp å gå, eller få slag i beina( hjelper en liten stund) ..

Sist hjalp det å legge kalde, våte håndklær på de da jeg skulle sove.

Føler med dere, det er noe av det mest irriterende som finnes!

Noen sier lange ullstrømper fungerer, men har ikke prøvd selv.

For meg hjelper det å gå en tur ute på plattingen barfot rett før eg legger meg og smører beina inn i fuktighetskrem slik at de er kalde og fuktige. Og samtidig ligge med en stor pute under beina :) Prøvde ut ett kjerringråd eg leste her inne med å knytte en ulltråd rundt beina. Det funket 2 av 4 ganger, så det tok eg med en klype salt :p

Ååh, det er det verste! :o Jeg legger ammeputa under bena, føler det hjelper littegrann. Det er helt forferdelig når bena holder på sånn. Her er det heldigvis bare 50% av dagene det er sånn, men det er til å bli sprø av. Og samboer forstår ikke hva jeg prater om siden han ikke har det sånn. Han tror alltid det er fordi "jeg vil gjøre noe" - at bena liksom kribler metaforisk sett. "Tenk på meg da! Som er vant til å være såå aktiv!! :D" sier han med et smil om munnen. Jeg kunne drept.

Har prøvd magnesium, tråd rundt benet osv. Følte ikke det hjalp. Men ammeputa må jeg fortsette å tro hjelper. Den er min eneste trøst de dagene det er som verst. :)

Det er det verste ja! Sliter med det samme. Strekker ut baksiden av leggene og tar magnesium, men ikke alltid deg er like effektivt. Går ut over nattesøvnen. Skal prøve å gå ute barbeint først kanskje. Synes det er irriterende når det er varmt...

Back
Topp