Rastløse bein..!!!

Bkno8960662

Chunky mamas
Kl er 03 på natta ....holder på å tørne gal...
Hver natt begynner beina og bli rastløse....hadde dette med de to andre graviditetene mine også.
å jeg blir såååå trøtt om dagen når jeg er oppe å går/strekker meg hele natten.

Noen her med det samme ?....
Er dette grunn for sykemelding ?, er så trøtt på jobben :smiley-angry017
Å om jeg tar ut sykemelding for å sove litt ( rastløsheten kommer ikke om dagen) , får jeg som full lønn?
regner de foreldre penger utifra full lønn , gjelder sykepenger som full lønn ?

mye spørsmål her damer...men med kun min inntekt her må jeg også tenke penger og fremtid....

Du får full lønn under sykemelding og du får full lønn i foreldrepenger selv om du skule bli sykemeldt nå. Jeg ville tatt en tur til legen. Det er jo klart at lite søvn påvirker formen. Og hvis du føler at du er såpass sliten at jobben blir for mye, ville jeg nok bedt om en sykemld frem til jeg ble bedre. Men hør med legen din du :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Det er nok ikke grunn til sykemelding..
gå på apoteket å kjøp magnesium (mener jeg å huske det er) som du får uten resept,
det funker veldig!
Da skal du ta en eller to på kvelden før du legger deg..
det pleier å gå over av seg selv rundt uke 12 er det vel, men ingen regel uten unntak :)
Men ihvertfall så funker magnesium (??) fra apoteket :)
med nr to var det rastløse bein som var grunnen til at jeg skjønte at jeg var gravid :P

Det er nok ikke grunn til sykemelding..
gå på apoteket å kjøp magnesium (mener jeg å huske det er) som du får uten resept,
det funker veldig!
Da skal du ta en eller to på kvelden før du legger deg..
det pleier å gå over av seg selv rundt uke 12 er det vel, men ingen regel uten unntak :)
Men ihvertfall så funker magnesium (??) fra apoteket :)
med nr to var det rastløse bein som var grunnen til at jeg skjønte at jeg var gravid :p

Om det er grunn til sykemelding eller ikke må man jo føle på selv mener jeg. Er man helt utslitt om dagen så er man det, og da kan det være lurt å hvile litt hvis man ikke får kroppen til å fungere. Dessuten er jo det en vurdering legen tar. Så jeg ville ringt legen og hørt hvis det begynner å bli vanskelig å være på jobb :)

Om det er grunn til sykemelding eller ikke må man jo føle på selv mener jeg. Er man helt utslitt om dagen så er man det, og da kan det være lurt å hvile litt hvis man ikke får kroppen til å fungere. Dessuten er jo det en vurdering legen tar. Så jeg ville ringt legen og hørt hvis det begynner å bli vanskelig å være på jobb :)

Jo da, du har rett i det MEN har aldri hørt om at noen blir sykemeldt for det..
spesielt ikke når det er noe som slutter (å da ikke forstyrrer søvnen) ved å ta magnesium :)

Back
Topp