Rastløse bein

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Er så plaget med rastløse bein/armer på kveld/natt. Klarer ikke slappe av.Noen som har noen gode tips eller råd? Noen som har forsøkt Magnesium? Kjennes ut som om jeg har maur i blodet :P

Kjenner til det , kommer som oftest på kveldene. MÅ bare røre beina hele tiden ! Ikke prøvd magnesium , har sånne tyggetabl som er vonde .

Slik kan jeg å være, og da bare må jeg gjøre noe her for å holde beina gående.

Å være i aktivitet er nesten det eneste som hjelper, men skulle jo gjerne slappe av litt på kvelden og særlig om natta :)

Æsj, det sliter jeg med og innimellom.. håper du finner noe som hjelper.
Det som hjelper for meg er å gå.

Jeg prøver å alltid ta kveldsturen med hundene (selv om samboer ofte insisterer på at jeg burde hvile), det hjelper på meg :)

Er vel flere som har sagt at magnesium har hjulpet på de. :)

Selv tar jeg magnesium, gjort det lenge av andre grunner, og jeg får også rastløse bein. Men kan jo være de hadde vært enda verre om ikke jeg tok magnesium da. ;) Er jo verdt ett forsøk..?

Jeg sliter masse med det.. Har dessverre ikke noe tips.

Var og leste på pakka mi nå, men jeg har kalsium og magnesium i samme da. Men der stod det ingenting om det,. Men på B-vitamin pakka stod det at det var mot lett uro. Så jeg vet ikke. Jeg tar alle disse tingene, og som jeg sa istad..vet ikke hvordan jeg ville vært om ikke jeg tok de. Men spør de iallfall, de bruker være flinke til å hjelpe.

Jepp, spørs om ikke jeg må det. Jeg går tur, går uten sokker, har det kaldt på soverommet, ligger uten dyne på føttene, masserer føttene osv. Det er sånne ikke medikamentelle tiltak som "lindrer" en liten stund :) Men er det ikke rart at når du først begynner å irritere deg over noe!!!! Hehe :)

Jeg har rastløse bein hver kveld...:-/ Det som hjelper på meg er to tabletter med magnesium :-)

åhh jadda,her sliter jeg med de rastløse beina mine hver kveld. det eneste positive er at jeg får gjordt en del om kveldene da for jeg må bevege meg hele tiden :-) men for meg når jeg skal prøve og slappe av litt så hjelper det med og ligge med beina høyt oppe :-)

Skal kjøpe magnesium i morgen, i natt blir det utprøving av rød ulltråd :p det var mammas tips! He He :)

Stemmer det, min bestemor bruker det..Men hun har ikke rød ulltråd, så ifølge henne kan det være hvilken som helst farge..bare det er ull. ;)

Back
Topp