Rastløse bein!!

KH#2påvei:)

Betatt av forumet
Er det noen som har dette og vet noen råd mot det?? Jeg har det hver kveld nå å klarer ikke å slappe av :(

Er det noen som har dette og vet noen råd mot det?? Jeg har det hver kveld nå å klarer ikke å slappe av :(
Er ikke plaget med det selv, men vet at magnesium skal kunne hjelpe. :)

Håper det går over. :)

BVforum via HTC

Jeg har hatt det i mange år.. Det hjelper å bevege seg (gå en liten tur feks) og å holde seg avkjølt på bena. Jeg bruker aldri sokker på kvelden og sover med vinduet åpent og føttene utenfor dyna. Fotmassasje fungerer også:-) Håper du greier å holde det i sjakk :-) Lykke til og god bedring:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I ekstreme tilfeller har jeg også pakket dyna rundt meg og gått barføtt ut i snøen noen minutter når det har vært så ille at jeg ikke får sove.. Håper du slipper å få det så hardt!:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har også det til tider, spesielt når jeg blir skikkelig trøtt og varm... Det hjelper veldig å holde seg avkjølt på beina, og så har jeg hatt god effekt av magnesium :)

Tusen takk for svar ;) magnedium tabl? Hvor mange og ofte?

Kjøpte tabletter på helsekosten, jeg har tatt en ved behov... Det står nok dosering på boksen...

Svigerinna mi var plaget med raste bein og sa alt gikk over da hun begynte å ta magnesium:-) Kom deg på helsekost fu:-) Tror de har noe rettet mot gravide også

Hmm da skal jeg prøve det:) skal til jordmor i morgen så kan høre litt med henne også :)

Jeg fikk tak i en avkjølende fotkrem som jeg smurte inn de plagede områdene med før jeg la meg og evt hvis jeg våknet i løpet av natten. Fungerte veldig greit.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Back
Topp