Rastløse bein..

*Malin*

Betatt av forumet
Når jeg legger meg om kvelden så "sitrer" det i beina mine, fra anklene og opp til lårene. Får sånne rykkninger liksom. Er så ekkelt. Er det noen som har eller har hatt det sånn, som har noen gode råd om hva jeg kan gjøre. Er det noe som kan hjelpe? Kan jo ikke akkurat ta muskelavslappende midler heller. Men det er skikkelig plagsomt.
 
Hardet jeg også, hver kveld....Skikkelig plagsomt. [:@] 
Har ikke noe tips. Men jeg synes det virker som det blir verre hvis jeg spiser snop....[&:]
 
hei malin søta! jeg får også dette, bort imot hver eneste kveld, spesielt når jeg skal sove. er så utrolig ekkelt!! det jeg bruker og gjøre er å... hehe... vifte med tærne, eller røre på beina. tar ei stund før det går over men...tror det funker[:D]
 
kjempeekkelt... bruker og å ha det... oldemor sa det skulle gå over med enn ulltråd runds ankelen eller ullester på... vet ikke om det stemmer.
 
Uff, jeg vet akkuratt hva du mener.
Jeg får det ikke nødvendigvis bare når jeg legger meg, men har det sånn konstant om jeg er sliten eller trøtt.
Jeg har tilogmed blitt diagnosert med restless leg syndrom, så det kan hende det er litt anderledes for meg [:'(]

Det som jeg synes hjelper er å trampe litt i gulvet, gå frem og tilbake, riste på beina og viggle med tærna.
 
Takk for svar alle sammen.
Jeg skal prøve alt. Holder på å bli småsprø...
 
det med ulltråd knytt rundt ankelen har jeg også hørt om. Alt er verdt å prøve...[:)]
 
Det er mangel på mineraler som gjør dette. Lett kramelignende følelse. Ta et tiskudd magnesium, så går det over. Det er også uansett svært viktig for barnet!!
 
Oi... Så bra. Takk. Det skal jeg prøve

ORIGINAL: ShineC

Det er mangel på mineraler som gjør dette. Lett kramelignende følelse. Ta et tiskudd magnesium, så går det over. Det er også uansett svært viktig for barnet!!
 
Back
Topp