Rastløs

ToSmå2010

Forumet er livet
Jeg har virkelig ikke ro i rompa jeg altså..
Har jo igrunn fått beskjed av legen å holde meg mest mulig i ro.. Pga høyt blodtrykk osv.. Men jeg klarer ikke jeg[8|]

Idag stod jeg opp halv 11.. Tok meg en dusj, spiste frokost, smårydda litt, vært ute å hakka hele terassen tom for is, var så jævlig mye is der, rydda litt på boden, rydda kjøkkenet, vaska klær, rydda bort ett tårn med klær. Og nå skal jeg inn på sykehuset å besøke tanta mi om 20 minutter..

Flere som ikke klarer å sitte i ro?.. [:-]

Neei...skulle ønske det var slik, men har det motsatte problemet. Ikke noe energi eller ork til å gjøre noe som helst. Den minste ting gjør at jeg føler meg tappet for krefter og føler meg uvel[:'(]

Har vel lest for mye på internett jeg da. Har også høyt blodtrykk, men har ingen andre symptomer på sf, men er så livredd for å få det at jeg stort sett sitter i ro. Legene har sagt at jeg bør holde meg mest mulig i ro da, helst ligge på sofaen. Akkurat det greier jeg ikke, jeg sitter i stol og er både på pc og leser bok, men ikke så mye mer. Sist gang jeg målte var jeg på 150/102, og har lest at mild sf er på 140 og alvorlig på 160, så føler egentlig ikke jeg har så mye valg.
Men det er veldig kjipt da! For jeg har periodevis masse energi og har lyst til å gjøre noe, men tør ikke...

Back
Topp