Har de siste ukene blitt i mye bedre form, å den ekstreme trettheten er helt borte.. Før kunne jeg lett sove fra jeg leverte jentungen i bhg. På morgenen, til hun skulle hentes.. Men nå får jeg ikke sove på dagen hvis jeg prøver engang.. Egentlig veldig godt å være kvitt trøttheta, men nå blir jeg jo så rastløs! Skjønner ikke hvordan jeg skal få tida til å gå fremover..
Tenkte å begynne å strikke litt, men har ikke tålmodighet til å sitte med det i flere timer av gangen..
Husarbeid, og å pynte til jul å alt sånn tar jeg litt og litt, da bekkenet mitt ikke tillater meg å bevege meg mye av gangen, er død etter å ha støvsugd stua liksom:/.. Veldig begrensa hvaslags aktiviteter jeg klarer å drive med, da det skal veldig lite til før jeg knapt klarer å gå pga. Bekkenet..
Så da sitter jeg i sofaen store deler av dagen, trykker på ipaden, irriterer meg over dårlig tv, å skulle ønske jeg hadde klart så mye mer.. Kjeder meg jo ihjel! Kjenner siste halvdelen av svangerskapet blir lang nå...
Vet jeg sutrer, men fyy så kjedelig det er å være meg om dagen
.. Missunner alle som er i god fysisk form i svangerskapet, å klarer å jobbe og opprettholde et normalt aktivitetsnivå og liv..
Tenkte å begynne å strikke litt, men har ikke tålmodighet til å sitte med det i flere timer av gangen..
Husarbeid, og å pynte til jul å alt sånn tar jeg litt og litt, da bekkenet mitt ikke tillater meg å bevege meg mye av gangen, er død etter å ha støvsugd stua liksom:/.. Veldig begrensa hvaslags aktiviteter jeg klarer å drive med, da det skal veldig lite til før jeg knapt klarer å gå pga. Bekkenet..
Så da sitter jeg i sofaen store deler av dagen, trykker på ipaden, irriterer meg over dårlig tv, å skulle ønske jeg hadde klart så mye mer.. Kjeder meg jo ihjel! Kjenner siste halvdelen av svangerskapet blir lang nå...
Vet jeg sutrer, men fyy så kjedelig det er å være meg om dagen