Rastløs

Meister

Glad i forumet
Kjenner jeg er så rastløs i denne graviditen.
Første gang hadde jeg all verdens tid, og ikke noe hastverk med noe.
Andre gang endte det i en MA i uke 11, og tredje gang distanserte jeg meg veldig fra det hele og det endte i en SA :-(
Men denne gangen er jeg så rastløs, kunne ønskene ukene fløy av sted. Vil bare vite at det går bra denne gangen.
Har super ømme bryster, og kvalmen meldte seg i går og føler virkelig på meg at det skal gå bra denne gangen... men vil så gjerne vite sikkert... Tolmodighet tas imot med stor takk :-)

Skal heldigvis på tidlig UL jeg også, det ser jeg virkelig frem til :-) Ikke noe som er bedre enn å se det lille hjertet slå :-)

Kjenner meg så igjen. Hadde en S.a i sommer og gleder meg så veldig til de tolv første magiske ukene er passert. Men denne gangen er jeg både mer kvalm, og har generelt mer symtomer så satser på at det er et godt tegn. Krysser fingrene for at du får en fin baby til slutt denne gangen.

hehe, jeg er så rastløs at jeg får ikke sove.. Kroppen er helt i 100 !!!!

Men dere som skal på tidlig ul, hva vil tidlig si??? Hvor langt på vei liksom?

Hva må til for å få en tidlig ul? Jeg vil og...

Jeg å er kjempe rastløs.. Sist gang endte det i sa, denne gangen er jeg livredd for at det skal skje det samme. Gruer meg til hver gang jeg skal på do, redd for at det skal komme blod på papiret, kjenner etter hvert minste symptom.. Hehe.. Skal til lege på onsdag og be om å få komme på tidlig ul.. Så kanskje jeg klarer å roe meg litt hvis jeg får se et lite bankende hjerte

Sånn har jeg det også! Mista i sept, og klarer ikke å slappe helt av...skal på tidlig ul 20 jan, håper dagene går fort fram mot det!!!

Esperanza skrev:
Vet akkurat hvordan du har det!! Jeg er ikke dårlig i det hele tatt, har kun litt ømme bryster og en forferdeig trøtthet. And that's it! Føler meg rett og slett ikke gravid, syns nesten det er det verste. OK jeg har fått skikkelig humørsvingninger da

Håper ukene bare kan fly avgårde, men vil samtidig nyte det hele. Skal på tidlig ul i slutten av januar. Kjenner jeg trenger å se hjerte dunke!

Signerer det med tykk skrift :)

Lambi skrev:
Hva må til for å få en tidlig ul? Jeg vil og...

Jeg får det i forbindelse med en rutinekontroll for de som har vært gjennom prøverørsbeh. :-) Du kan Jo gå privat, det koster rundt 900-1000 kr

Back
Topp