Rastløs!! :)) skravletråd

£ille£en

Forelsket i forumet
Noen som skal ta modnins "piller". Bringerbær blad, akepunktur, hemopati, eller noe annet? Mange som er sykmeldt?? Mange som har handla noe klær? Bilde?? Hjerteklæm fra mæ.... <3 ps. lure grønn på kæm som bor inni mammas mage....>

Sorry for skrivefeil.. Skriver på iPad. Å det er ikke så lett for meg.. :)))

Heii!!

Kommenterer det siste innlegget først jeg; klarer du å være innlogget på BV og få skrevet innlegg fra iPad? Jeg blir bare logga ut hele tiden jeg når jeg bruker iPad'en, sykt irriterende...

Jeg er 50% sykmeldt denne uka og neste, pga bekkenbunnsmerter. Har hatt vondt i korsryggen helt siden jeg fant ut jeg var gravid, men det har tatt seg opp de siste 3 ukene, og nå måtte jeg krype til korset og be om sykmelding en stund=/

Har handla inn 3 plagg, 2 pysjer og en strikkedress :) Har etterhvert funnet ut at jeg ikke skal kjøpe mer før jeg får sett hva jeg får av folk. Har blitt tilbudt babyklær fra 4 stykker nå, så da er det jo bare tull å bruke masse penger på nye klær, når jeg kan få nesten ubrukte klær fra så mange! :D

Hva med deg da? Har du nylig vært på UL siden du allerede vet at det er ei jente? :) Ååå, syns tida går så tregt nå, skal ikke på ordinær før 5. mars...

£ille£en skrev:
Noen som skal ta modnins "piller". Bringerbær blad, akepunktur, hemopati, eller noe annet? Mange som er sykmeldt?? Mange som har handla noe klær? Bilde?? Hjerteklæm fra mæ.... <3 ps. lure grønn på kæm som bor inni mammas mage....>

Skal ikke ta noe som jeg vet om enda. Hehe.

Jeg er sykemeldt, men bare denne uken på grunn av influensaen. Satser på jeg holder meg sykemeldt fri lenge denne gangen, men med det bekkenet jeg har så frykter jeg det vil bli sykemelding etter hvert.

Jeg kommer ikke til å handle inn noe før i sommer. Hverken klær eller utstyr, men jeg er andregangs da, så har en god del fra før. Hehe.

Jeg har flere bilder både av magen og babyen inn i magen. Tihi.

Jeg lurer også fælt på hva som gjemmer seg inn i magen, men tanken er å ikke vite så jeg får smøre meg med tolmodighet. <3

Skal på ordinær ul 5. Mars! :) har vært på tidlig ul! Går veldig fint å bruke iPad nå. Det var en stund att d ikke gikk. Er selv sykmeldt 100% på grunn av hodepine og bekken! I dag synes jeg att d er leeeenge til 5. Mars for å få en mer sikker terminog om det er ei jente! (snakka me "Snåsakall'n" og vært på tidlig ul og min magefølelse sier jente. Flire hørt vis d bli gutt) :))))

Dette er mitt 3.barn! Har aldr vært sååå spent! :) Har heller ikke tenkt å handle så mye nytt! Skal få i brukt!

Liquid84 skrev:

£ille£en skrev:

Skal ikke ta noe som jeg vet om enda. Hehe.

Jeg er sykemeldt, men bare denne uken på grunn av influensaen. Satser på jeg holder meg sykemeldt fri lenge denne gangen, men med det bekkenet jeg har så frykter jeg det vil bli sykemelding etter hvert.

Jeg kommer ikke til å handle inn noe før i sommer. Hverken klær eller utstyr, men jeg er andregangs da, så har en god del fra før. Hehe.

Jeg har flere bilder både av magen og babyen inn i magen. Tihi.

Helt nydelig babymage!!!! <3 >

Jeg lurer også fælt på hva som gjemmer seg inn i magen, men tanken er å ikke vite så jeg får smøre meg med tolmodighet. <3

Helt nydelig babymage!!!! <3 >

jeg har ulønnet permisjon og jobber som dagmamma. (skatter av inntekten) vi skal på ultralyd i morgen. da skal jordmor titte på om hun klarer å se kjønnet. hihi utolmodig jeg nei aldrig hahahaha.  tok bringebærblad og modnings akupunktur fra uke 37 sist og den kommende storebror ble født på termin. vet ikke om d hjalp da,men. hehe. jeg har fått gave fra termin forumet jeg er på med storefisen, fikk da 2 bitte små pysjer til bebien, blomster og gravid massasje. så har jeg handlet ett sett selv. så har vel 3 ting :P haha. blir vel til at vi handler noe nytt i rosa eller blått om minifisen ikke er sjenert :P

Back
Topp