Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som skal ta modnins "piller". Bringerbær blad, akepunktur, hemopati, eller noe annet? Mange som er sykmeldt?? Mange som har handla noe klær? Bilde?? Hjerteklæm fra mæ.... <3 ps. lure grønn på kæm som bor inni mammas mage....>£ille£en skrev:

Liquid84 skrev:
Noen som skal ta modnins "piller". Bringerbær blad, akepunktur, hemopati, eller noe annet? Mange som er sykmeldt?? Mange som har handla noe klær? Bilde?? Hjerteklæm fra mæ.... <3 ps. lure grønn på kæm som bor inni mammas mage....>£ille£en skrev:
Skal ikke ta noe som jeg vet om enda. Hehe.
Jeg er sykemeldt, men bare denne uken på grunn av influensaen. Satser på jeg holder meg sykemeldt fri lenge denne gangen, men med det bekkenet jeg har så frykter jeg det vil bli sykemelding etter hvert.
Jeg kommer ikke til å handle inn noe før i sommer. Hverken klær eller utstyr, men jeg er andregangs da, så har en god del fra før. Hehe.
Jeg har flere bilder både av magen og babyen inn i magen. Tihi.
Helt nydelig babymage!!!! <3 >
Jeg lurer også fælt på hva som gjemmer seg inn i magen, men tanken er å ikke vite så jeg får smøre meg med tolmodighet. <33>