Rastløs, men utslitt :p

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Dååååårlig kombo!! ;) siste dagene har jeg begynt å kjenne på at det begynner å bli tungt. Tungt å snu seg i sengen, tungt å bøye seg ned (og er jo selvfølgelig blitt mer slepphendt enn noen sinne, så aaaalt havner jo på gulvet laaaang der nede :p) Kjenner jeg virkelig kunne tenkt meg å ryddet og vasket og sortert diverse, men orker jo knapt å henge opp og legge sammen klær :p Begynner på 3 trimester i morgen, så er vel naturlig at ting blir tyngre. Husker ikke så mye fra sist gang :p Tror ihvertfall jeg var i bedre form da. Hvordan er formen deres jenter?

Jeg og kjenner at det begynner å ta på og f.eks. gå opp og ned til vaskekjeller, eller andre enkle ting jeg lett gjorde unna før. Blir fort andpusten, eller kjenner det fort i beina. Orker ikke så mye reising heller kjenner jeg. Det er skikkelig uvant følelse, jeg som hele tiden pleier å være på farten eller finne på noe.. Nå bare orker jeg ikke. Har jeg gjort unna litt så må jeg sette meg ned og slappe av et par timer etterpå omtrent :p
Og det er fortsatt 14 uker igjen! Håper det ikke blir så mye tyngre så veldig mye fortere nå :p

Kjenner til at det føles litt tyngre, særlig å sove.. Vanskelig å finne en god stilling, føler nesten det er stress å legge seg, men er jo så trøtt samtidig.. :P På dagtid merker jeg det ikke så veldig, men om jeg går/står mye kjenner jeg det i ryggen.. Har begynt med diverse øvelser, men er flinkere til å glemme å gjøre de enn å faktisk gjennomføre :P Så merker ikke så veldig bedring, naturlig nok ;)

Føler akkurat det samme som deg.. vil så mye, men kroppen klarer jo ingenting og det resulterer i at jeg bare går rundt og er sur og grinete :P

Synes det har vært tungt en god stund allerede, enda jeg ikke har noe ekstra vekt å bære på. Blir veldig sliten av å gå i trapper, bakker, terreng osv. Ryggen har begynt å bli vond. Er ganske belastende å ha en liten spirrevipp på 10 kg som vil bli løftet på til stadighet (og som er veeeeeldig mammadalt for tiden). Søvn er det også dårlig med. Finner hverken ro eller behagelig stilling. Eksemen har også blusset opp så jeg ligger og klør, vrir og vender på meg natten gjennom. Samboeren sover selvfølgelig som en stein og snorker som en tåkelur :P

Syns det er tungt ja... Har to veldig aktive barn så det blir ikke mye tid til å slappe av.. kjenner meg veldig trøtt og sliten om dagene..! I tillegg har vi begynt å pusse opp 2.etg og det krever mye planlegging, så det er tusen ting å tenke på, ikke mye ferie!! Håper energien kommer å tar meg igjen :)

Back
Topp