RASTLØSE BEIN!

FrøkenGravida

Blir kjent med forumet

Hei og hopp :)

Jeg er vel en av mange som sliter med rastløse bein under graviditeten?
Jeg får absolutt ikke sove, og må hele tiden opp av sengen for å traske rundt litt.. ligger og spreller med beinene som ei reke opptil flere timer hver natt! Er til stor plage for meg og ikke minst mannen min som ligger ved siden av. Blir sinnsykt sliten og trøtt dagen etter og får nesten ikke gjort noe ut av dagen for jeg vil bare ligge på sofaen (ZZzzzzzZZZzz), noe jeg er drittlei av å bruke dagene mine på. Så lurer på om noen har noen gode kjerringråd for rastløse bein? For å bedre det litt ihvertfall?

Skjønner hvordan du har det.. Slik har jeg det også, men de siste ukene så har ikke jeg klart å ligge på magen eller ryggen. Så nå ligger jeg på sidene og legger da ikke sånn merke til det:) Men dytter videre opp for deg :) Gjerne andre har noen råd om det :)

kjøp magnesiumtilskudd på apoteket!! det er en drøm i forskjell!!

Rastløse bein er grusomt! Jeg hadde mye i forrige svangerskap, men heldigvis ungått det så lange nå. Jeg ble tipset om støttestrømpe. D hjalp noe, selv om det ikke forsvant helt. Verdt et forsøk vertfall :)

Ja, har det av og til! Og det er absolutt ikke godt når man sliter med ett bekken!

des09feb12 skrev:
Ja, har det av og til! Og det er absolutt ikke godt når man sliter med ett bekken!

Samme her :s

Jeg har det bare i ene beinet så legen trodde det kunne være blodtilførselen. Det blir bedre hvis jeg strekker ut musklene i setet, bakside lår og legg. Kan jo være et tips. Ellers hører jeg mange si at magnesium kan hjelpe (hvis det ikke har med blodtilførselen å gjøre da).

Lykke til:))

huff.. rastløse bein er grusomt... jeg sleit masse med det sist svskap.. ikke så ille enda heldigvis.. men har tendenser nå og... tok magnesium sist,og det ble bedre av det.. har begynt nå også¨å ta magnesium..så kanskje det er derfor jeg ikke er så ille plaget av det...

Lykke til.. vet hvor ille det er!

Back
Topp