Rastøs.....

lena

Elsker forumet
har begynt å bli veldig rasløs for tiden jeg da....
klarer ikke å sitte iro..må finne på noe hele tiden...
samboeren min er ikke helt fornøyd..han mener jeg skal sette meg ned å slappe av nå jeg har mulighet til det...
men neida ikke jeg...jeg sparer til og med oppvask på kvelden jeg da for å ha noe å gjøre på morgenen når jeg sår opp...har ikke annskaffet meg oppvaskmaskin..er litt greit nå fan jeg ut...
vasker ,rydder og støvsuger hele dagen har jeg på feelingen...men føler at det aldri bra nok...

noen flere som er rastløse for tiden...?

klem[:)]

Hadde det slik for litt siden, men så plutselig ble jeg kjempe sløv og trøtt. Orker nesten ingenting nå jeg....bare slapper av, og gjør bare det som er høyst nødvendig.[:)]

sånn har jeg det også, slapp og trøtt. er vel helt normalt på slutten av svangerskapet. om morgene så kjenns føttene ut som gele! tenker at dette er tegn på at fødselen er her snart, men ingenting skjer. går med kynnere hele tiden, nesten.
tar vel på det også

i gjennom uke 37 var jeg også helt sløv, orka ingenting... men nå i slutten av uke 38 og begynnelsen av uke 39 holder jeg på å gå av skaftet... er så rastløs, og føler der igjen at jeg ikke er helt ferdig med det jeg skal gjøre... går med et evig stress for å få alt klart til babyen kommer... grusomt...

Kjenner meg igjen i det meste her. I hodet er jeg skikkelig rastløs, har lyst til å rydde/vaske/bake eller bare gå en tur, men når noe av dette skal gjøres så er liksom ikke viljen der lenger. Pluss at kroppen sier stopp... Håper fomen stiger etter den lille har kommet til verden. Gleder meg til mange trilleturer i alle fall!!

Back
Topp