Raskt positivt svar på test?

W1ke

Elsker forumet
Har det siste året hadd brun utflod i noen dager før mensen kommer.
Nå fikk jeg det onsdag og det varte til torsdag denne uken. Bittelitt friskt blod en av de første dagene og bittelitt en av de siste dagene. Men mensen satte aldri igang, så tok en test jeg hadde liggende på torsdag formiddag. Hadde ikke på brillene, og etter å ha prøvd siden før jul, så trodde jeg virkelig ikke den skulle bli positiv, så var ikke veldig nøye når jeg holdt strimmelen neddi koppen. Tok den opp, la den fra meg. Ryddet opp og tok opp testen igjen.
Der var det 2 veldig rosa streker! Teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken.
2 nervepirrende timer senere kommer mannen endelig hjem og jeg raser avgårdet til apoteket. Damen der sier: du kan gjerne vente til i morgen tidlig før du tar testen. Yeah right!

Tok den sen ettermiddag. Puttet pinnen i koppen og innen 10 sek hadde det kommet er MARKANT +. Etter ca 15sek (av 20sek jeg skulle holde den neddi) så kom kontrollstreken.
Fremdeles, etter 2 min var det er stort tydelig +. Den ene streken var også bredere enn den andre, noe som ifølge bruksanvisningen tydet på at jeg var mer enn noen dager over forventet mens.
Har sykluser på alt fra 26-37 dager, så aner jo ikke hva jeg skal regne utifra...

Er det noen grunn til at den blir så raskt positiv? Kan jeg være lengre på vei enn jeg tror? (Utifra en 28 dager syklus er jeg 4 +3.)
Ser andre som har testet positivt i uke 3-4 har bare såvidt synlige streker...
 
Hei :). Jeg er 4 +4 og har veldig sterk test. Jeg fikk positiv test 9 dpo og hadde 388 i HCG 14 DPO, altså 4 uker.
Det trenger ikke være noen spesiell grunn til at du har sterk positiv test annet enn at egget festet seg tidlig :)

Grattis med graviditeten :smiley-bounce016
 
Her e min, e vel 3+4 uke på vei. Ivf då, å milighet for tvillinger sia d blei sotte inn to egg.ImageUploadedByBV Forum1436058668.104168.jpg
 
Back
Topp