raskt dalende form..

solstråla

Gift med forumet
som jeg skrev i den forgje tråden i natt, har jeg følt meg uggen siden i går kveld.
murring i hodet, urolig og generellt uggen.
jeg syntes også det virket litt tungt å puste da jeg prøvde å legge meg første gang i går, men det glemte jeg visst tter jeg sto opp igjen![8D]

i dag er murringen i hodet litt værre, jeg er kvalm, begynner å bli annpusten og det er tungt å puste, og det føles liksom som om jeg skal besive innimellom.. litt sånn følelse jeg får om jeg ligger for flatt på ryggen!

er dette noe jeg bør ta med føden nå, eller skal jeg se det ann et par timer om det kanskje går over igjen?
syns liksom det er så difuse symptomer...

ja det er greit å ta konkt nå med føden (før klokken15) siden då er de flere leger tilstede på føden, enn det de er etter 15, og på nattestid.
på nattestid (på haukeland) er de tre leger tilsammen... på kveldsvakten er de 4-5 ellers er de 9 stk... (uten om helgedager)

Ring og snakk m de, så slipper du hvertfall gå rundt å uroe deg m mange ubesvarte spm.

sånn har jeg det også,store problemer med å puste og flere ganger daglig er det rett før jeg går i gulvet..har tenkt det er pga den store magen som presser på lungene eller andre ting? har hatt det slik en god stund..oppdater gjerna om du får noe svar. jeg var nettopp til ul og kontroll og alt var fint..så jeg vet ikke..godt det nærmer seg slutten!

jeg skulle komme inn for en sjekk, sikkert endel fordi jeg har ekstra lav terskel for å komme inn...
men det virket som om hun ville ha meg inn før hun fant ut om angelika også!

takk!
reiser nå straks...

dette var symptomene jeg skulle være på vakt ang sv.sk.forg, så ville kontaktet jm el føden jeg...

ORIGINAL: Frøbel

dette var symptomene jeg skulle være på vakt ang sv.sk.forg, så ville kontaktet jm el føden jeg...

samme som jeg skal være på vakt rundt, men her er det blitt til at jeg skal være på vakt at de ikke blir verre om de ble verre så ble det ny tur til føden på denne damen.. [:(]

gleder meg faktisk til kontrollen i morgen..

da er jeg hjemme igjen!!
ble grundig undersøkt, og de fant ikke noe galt..
men under ctg`n hadde jeg endel sammentrekninger, så jordmoren sitt tips er at jeg er heeelt i starten av fødselen!![:D][:D][:)]
formen er fortsatt rar, på en måte, men det har i tillegg begynt å værke litt i brystene så kanksje hun har rett...
hadde ikke vært meg imot, hvertfall!![8D]

Hadde vært kjekt om det er noe på gang, kjipt å bli klein sånn på slutten...-da har man gjerne ikke så mye energi å gå på.
Lykke til[:D]

Back
Topp