Raskere mage med tredjemann?

Er i uke 18 (17+0) på mandag, og har fått en skikkelig kul på magen nå. Er tredjegangs :dummy: Begynte å få litt mage allerede i uke 12-13.
 
Er 3e her og er i uke 26. Ser like stor ut som 4uker før termin med første :hilarious: fikk mage relativt fort men lett å skjule
 
Fikk synlig mage (synlig for andre) rundt uke 10-12 . Dette var på våren og hadde problemer med å skjule det. Var flere som skjønte at jeg var gravid før jeg sa det. Ved fødsel har magen vært like stor med alle tre.
 
Mener ikke å kuppe tråden, men veldig nyskjerrig her. Jeg har bare en fra før - men hatt to andre sv.skap i år som ikke gikk helt i mål - kommer de også til å påvirke magen nå? :smiley-angry026
 
Mener ikke å kuppe tråden, men veldig nyskjerrig her. Jeg har bare en fra før - men hatt to andre sv.skap i år som ikke gikk helt i mål - kommer de også til å påvirke magen nå? :smiley-angry026

Så synd å høre at du har mistet to ganger. Jeg vil ikke tro at det påvirker så mye hvis du har mistet tidlig. Har du mistet senere i svangerskapet har det nok litt mer å si, men din livmor vil uansett ikke ha tøyet seg helt ut flere ganger. Håper at dere beholder neste lille spire :Heartred
 
Så synd å høre at du har mistet to ganger. Jeg vil ikke tro at det påvirker så mye hvis du har mistet tidlig. Har du mistet senere i svangerskapet har det nok litt mer å si, men din livmor vil uansett ikke ha tøyet seg helt ut flere ganger. Håper at dere beholder neste lille spire :Heartred
Takk! Nei det har du nok rett i! ❤️ Jada, satser på det gåe veien denne gangen :joyful:❤️
 
Har tre barn to tette hoven attpåklatt. Magen kom definitivt raskest med nr to, som ble født ganske nøyaktig to år etter første.
 
Helt klart tidligere mage med nr 3 ja. Selv så jeg tydelig mage i uke 8/9. I uke 12 var det problematisk å skjule. Bilde er tatt 12+3. Men jeg tror ikke det var så veldig stor forskjell fra nr 2 til nr 3, litt men ikke ekstremt. Merka det rimelig raskt på magen med nr 2 og. Nå er jeg 160 høy, slank og bærer veldig på magen. Så jeg får store mager, ligger alltid godt over på SF mål :hilarious:
 

Vedlegg

  • 3000BE65-5A53-4B75-8433-77389DA8DEAF.jpeg
    3000BE65-5A53-4B75-8433-77389DA8DEAF.jpeg
    581,9 KB · Visninger: 55
Jordmor sa til meg at livmora raskere "spretter" opp av bekkenet når man har båret frem et barn til termin tidligere. Så derfor kan man få tidligere mage som flergangs, men det trenger ikke av den grunn å ende opp med å bli så mye større til slutt. :)
 
Har tre barn to tette hoven attpåklatt. Magen kom definitivt raskest med nr to, som ble født ganske nøyaktig to år etter første.

Samme opplevelse her...nr 2 kom 3 år etter første og magen kom riiimelig kjapt...gikk også mest opp i vekt det svangerskapet...nå er det over 8 år siden sist graviditet og denne gang kom magen seint(kunne nok skjule fram til oul hvertfall) men nå i uke 33+3 så føler eg meg like stor som ved fødsel de andre gangene :hilarious:
 
Så vidt jeg husker kom magen med
- nr 1 litt etter oul ca uke 20-21
- nr 2 uke 18
- nr 3 uke 16

:)
 
Jeg er gravid med nr 4 nå, magen kom ganske tidlig denne gangen, men det gjorde den med nr3 også.

nr1 og nr2 er bare 11mnder mellom, så er der 4år mellom 2 og 3. og nå blir det 6 1/2år mellom 3 og 4:p men syntes definitivt magen kom raskest i sv 3 og 4. noe raskere i nr2 også. Størrelsen på magen var størst med nr3, men hun er født på termin og var størst. Gjenstår å se denne fjerde gangen:)
 
Back
Topp