Raskere hold/sting når man er gravid?

Synne1233

Blir kjent med forumet
hei dere,

Jeg liker veldig godt å trene, og har forsøkt å fortsette med dette etter jeg ble gravid. Det som stopper meg (før raskere tungpusthet osv) er at jeg får noe som føles ut som hold/sting i siden av magen (høyresiden) raskere. Kan tilogmed få dette bare av å gå. Er dette vanlig? Vet jo at fordøyelsen går treigere og at det kanskje kan ha noe med saken å gjøre.

Evt kan det jo også være ligamentsmerter - men er det vanligere å få det når man trener? Har ikke vært så mye plaget av noe form for smerter i magen ellers.

Kan nok være ligamentsmerter, ja. Mange som beskriver dem etter brå bevegelser, for eksempel.

Jeg fikk sting om jeg gikk lengre enn 150 m. Holdt på å bli sprø. Har det nesten aldri når jeg ikke er gravid.

Jeg får raskt kynnere om jeg går fort/langt. De føles hos meg hvertfall litt ut som sting, men ikke helt den samme følelsen. De kommer hos meg for det meste midt under på magen eller noe på sidene og varer til jeg har vært rolig en stund. Veldig irriterende, får de også av og til når jeg kjører bil :hilarious:

Back
Topp