Raskere økning i hcg enn tidligere svangerskap

Spiire

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Gresskarfrøene2023
De to første gangene jeg har vært gravid har hcg-stigningen vært så og si helt lik (ene endte med terminfødt barn, andre i MA i uke 10). Denne gangen har hcg steget mye fortere, og jeg fikk i dag (4+5) 3+ på cb digital. Regner med dette kan variere altså, bare lurer på om noen kan noe om det. Plutselig er det to inni der også :hilarious:

Tror det varierer veldig, jeg har hatt to med rask stigning, ene endte i MA uke 12, andre ble baby. Første gangen husker jeg ikke når jeg fikk 3+, men var tidlig, sist gang fikk jeg det på 4+6. Var ikke tvilling, altså, men jeg tenkte tanken og lurte litt før første tul :p Av det jeg har lest her inne er det umulig å si, egentlig. Flere som har fått tvillinger har ikke merket noe raskere hcg-stigning i starten. Blir jo spennende da – hvem er det som bor der inne? Masse lykke til:Heartpink

Tror det varierer veldig, jeg har hatt to med rask stigning, ene endte i MA uke 12, andre ble baby. Første gangen husker jeg ikke når jeg fikk 3+, men var tidlig, sist gang fikk jeg det på 4+6. Var ikke tvilling, altså, men jeg tenkte tanken og lurte litt før første tul :p Av det jeg har lest her inne er det umulig å si, egentlig. Flere som har fått tvillinger har ikke merket noe raskere hcg-stigning i starten. Blir jo spennende da – hvem er det som bor der inne? Masse lykke til:Heartpink
Takk for svar! Har konkludert med det samme, men moro å høre :happy: veldig spennende!! Takk:Heartred

Varierer, ja. Jeg hadde mye tregere stigning denne gang enn forrige gang. :P

Back
Topp