Rask vektnedgang+ mat

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Huff, jeg syns kiloene raser alt for fort av meg, og ønsker i grunn ikke gå noe mer ned i vekt. I morges stod vekten på 54kg blank. Alltid vært tynn og liten( veide førøvrig 50kg når vi ble gravide). Under svangerskapet gikk jeg opp 16,5kg, noe jeg var veldig fornøyd og stolt over:D Ønsker ikke tilbake til 50kg og under det...da jeg kler flere kg enn som så egentlig..men kroppen og jeg spiller ikke helt på lag der tydeligvis:P

Nå har vi jenter her inne selvsagt litt ulikt utgangspunkt...Noen ønsker gå ned mange kg, noen er kanskje fornøyd uansett vekt,noen er som meg, og noen mangler kanskje et par kg for trivselsvekten...og vi kommer jo rett og slett i ulike str...sånn er det bare:)

Jeg fikk høre fra helsesøster at når man ammer må man spise 2 brødskriver og en halv middagsposjon ekstra, eller tilsvarende i annet:) Jeg syns selv jeg spiser regelmessig og nok, men ja...hmm:confused:

Så jeg lurer litt på ditt utgangspunkt...Hvor mye spiser du i løpet av en dag egentlig, og er dette for å gå ned i vekt, opp eller holde vekten?

Dette er forøvrig hva jeg har spist og tror jeg skal spise i dag:
Frokost: 1 stor skål med bringebær med naturell yougurt og solsikkefrø + 1 knekkebrød med smør og grâddost.
2 kopper kaffe og 2 glass vann.
Lunsj: 3 sjokolademuffins. 1 glass vann og 1 kopp ammete.
Middag: 1 halv pk. storfe kjøttdeig med masse ulike grønnsaker i tomat og basilikumsaus.
1 glass appelsinjuice.
Nå nettop spiste jeg noe rester av blomkålmos med oppskårne cherrytomater og agurk til. 1 glass vann.
Til kvelds lager jeg meg kokospannekaker og har litt smør og syltetøy på.

Er dette for lite syns du? :confused::rolleyes:

Har gått ned 10 kg på 3 uker her og fornøyd med det.
Vi er ikke like og det med amming gjør at man går enda raskere ned.
Min matdag ser slik ut;
Frokost: 2 brødskiver med variert pålegg
Vann mellom
Lunsj: 2 brødskiver med variert pålegg
Vann mellom eller youghurt
Middag: variert
Vann noen ganger dessert
Kveldsmat: 2 brødskiver med pålegg
Vann og evt noe salt til snacking.
Vann om natta

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flinke dere er til og spise :-) her blir det svært sjelden en brødskive eller to på dagen og middag. Som regel bare middag. Ammer ikke, og har ikke matlyst :/ håper og tror det bedrer seg når jeg begynner å trene igjen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke vekt her hjemme, men er nok tilbake på startvekten på ca. 60 kg for jeg kommer i alle de gamle klærne.
Har ikke noe ønske om å gå mer ned i vekt, men har fortsatt ganske slapt mageskinn så det må strammes opp etterhvert.

Hadde veldig matlyst de første to ukene, men nå har jeg null matlyst og null sultfølelse.
Føler ikke jeg har tid til å spise/glemmer å spise. Timene går så fort.
Spiser stort sett to brødskiver til frokost samt et glass juice eller en kopp te. Og så spiser jeg middag. Drikker også mye vann i løpet av dagen, for jeg er mye tørst. Prøver å tvinge i meg et par skiver til kvelds også.
Håper matlysten kommer tilbake snart! :)

Back
Topp