Rask stigning på g.test

Ønskeomentil♡

Flørter med forumet
Denne gangen har streken blitt så raskt sterk.
Og digital har på 6 dager gått fra 1-2 Til 3 +

Flere som opplever så rask stigning?

Har vært gravid tidligere også. Men de gangene var ikke stigningen sånn. Men for all del: det er jo bare positivt:-)

Sniker litt.
Synes ikke det høres helt unormalt ut.

Kan være du har ligger i grenseland begge gangene altså. For å slå ut på 1-2 skal du i teorien ha under 200 i hcg, mens for 3+ skal du ha over 2000(Tror jeg det var), og det skal dobles ca hver 2.dag, pluss at det er individuelle forskjeller i stigning, og testene kan være fra forskjellig produksjon, eller urinen kan ha vært mer eller mindre konsentrert..

Hurtig stigning i hcg kan vell også være tegn på flerlinger? :-) (kan være jeg tar feil)

Sniker litt.
Synes ikke det høres helt unormalt ut.

Kan være du har ligger i grenseland begge gangene altså. For å slå ut på 1-2 skal du i teorien ha under 200 i hcg, mens for 3+ skal du ha over 2000(Tror jeg det var), og det skal dobles ca hver 2.dag, pluss at det er individuelle forskjeller i stigning, og testene kan være fra forskjellig produksjon, eller urinen kan ha vært mer eller mindre konsentrert..

Absolutt. Det er sant. Jeg er bare glad det stiger. Moro å se!

Mine tester steig også raskt!! og jeg er veldig bevisst at det kan være flere :smiley-ashamed004
Mamma og tante er tvillinger, og grandtantene mine er tvillinger.
Oj... Haha... DET er jeg ikke forberedt på
Sist steg det veldig raskt hos meg, og jeg hadde mye sterkere symptomer da. Var tvillinger, men mistet en av tvillingene i uke 6-7, så var bare en som ble født til termin :) Vet derfor at kroppen min kan slippe 2 egg av gangen siden tul så to fostersekker i uke 6/7, men bare liv i en av de.

Forrige svangerskap steg min test fra 1-2 til 3+ på 4 dager. Hadde masse symptomer. Var bare en inni der :) så behøver ikke å være fler pga rask hcg stigning :)

Jeg hadde akkurat det samme når jeg testet denne gangen, sist gang økte den saktere. Kan det være noe med at kroppen har gjort det før? Her er det ivf, og bare ett egg er satt inn.

Back
Topp