Rask fødsel!?

Nica

Elsker forumet
Må bare lufte noen tanker jeg har.

For 2 1/2 år siden fødte jeg min sønn, det hele tok 3 1/2 timer.
Startet med at vannet gikk, og deretter veldig intense kraftige veer. Pressveer i 1 time, så var han ute... Rask, enkel og fin fødsel. [:)] 

Men nå er jeg litt nervøs for at dette skal skje igjen, at det skal gå enda raskere.. Er jo greit nok det, men er så redd for å ikke rekke frem til sykehuset i tide (tar ca 20 min å kjøre med bil).
Jeg vet jo at det kan ta lengre tid også, men jeg er forberedt på at det kan gå fort... Skal høre med sykehuset om dem kan sende en ambulanse, i tilfelle gubben er på jobb og ikke rekker hjem... [&:]

ORIGINAL: Minimeg

Synes du skal ringe sykehuset og prate med de ja. Ikke godt å gå slik å bekymre seg for om man rekker fram og slik.
Greit å kunne ringe ambulanse da.

For de sier jo at det går raskere med nr. 2

Lykke til!

Det er ikke alltid det[&:] Her har alle fire fødslene vært veeeeeeldig lange. Faktisk så var nr to lenger enn nr en!!!
Men som alt annet er dette forskjellig fra person til person.
Ta en tlf til sykehuset og hør du[;)]

Ja... Alt er forskjellig fra person til person. Men i min familie er det ganske vanlig med raske, greie fødsler.
Jeg er forberedt på det, men det forundrer meg ikke om denne fødselen blir alt annet enn jeg tror... hehe. [:)][8D]

Det er ikke alltid det Her har alle fire fødslene vært veeeeeeldig lange. Faktisk så var nr to lenger enn nr en!!!
Men som alt annet er dette forskjellig fra person til person.
Ta en tlf til sykehuset og hør du

Oi, ikke si sånn, holder ikke ut en fødsel til på over 70 timer!!!!!!![&:]

Første fødselen min varte i tre timer, nr to varte i to timer... Jordmor mener at vi må være forberedt på at det går fort nå også.

Tror nok du får ambulanse ja om du er alene[:)]

Vi bor også ca 20 min unna sykehuset, jeg trøster meg med at det blir som det blir uansett[:)]

Back
Topp