rasisme

Pallar

Elsker forumet
Hvis en innvandrer skulle være så uheldig å klage på noe, hva som helst, og det kommer i media, så kan du banne på at under artikkelen går det en debatt hvor halvparten sier "Fy faen, her er vi snille og slipper dere inn i landet vårt blablabla" eller noe lignende.

Blir like oppgitt hver gang jeg ser den, fordi DU som skriver det, har allerede en holdning som tilsier at DU aldri ville vært snill nok til å slippe vedkommende inn i landet hvis DU hadde hatt mulighet til det.

Måtte bare nevne det, siden jeg så det igjen under den artikkelen om voldtekt som lå ut i en annen tråd.

Word!

Joda, enig i den..
Men klagene og utsagnene her var såpass sterke at eg skjønner folks umiddelbare reaksjoner, sjøl om det er ein heilt dust ting å sei...

Jorda er for alle, men syns man skal oppføre seg mot folk og respektere dei rundt seg, og det gjelder kvite like mykje som gule,svarte og blå...

ORIGINAL: vetlemeg

Joda, enig i den..
Men klagene og utsagnene her var såpass sterke at eg skjønner folks umiddelbare reaksjoner, sjøl om det er ein heilt dust ting å sei...

Jorda er for alle, men syns man skal oppføre seg mot folk og respektere dei rundt seg, og det gjelder kvite like mykje som gule,svarte og blå...

Helt klart at de som ble intervjuet hadde store problemer med å se ting i perpektiv, og trenger å jobbe med holdningene sine.
Skjønner godt at mange reagerer med sinne på akkurat den.

Men jeg tenker på mere generelle ting enn akkurat denne meget spesielle artikkelen. Fikk bare en påminnelse om det, da jeg atter en gang så det.

Shan atci har en fabelaktig vits om akurat sette i et show. Noe slikt..

Faaan, for et vær det er!
-jammen, dra hjem da din jævel! Dra tilbake dit det regner bomber i steden så kanskje du blir fornøyD!

-sorry jeg er sen, banen var forsinket!
-jammen dra hjem da din jævel! Dra tilbake dit dere rir på esler i steden så kanskje du blir fornøyd hæææ!!?!!

og dette er morsomt, fordi det er sant. Mange som får slike svar om de tenker at noe er nagativt om landet de bor i.

Anbefaller shan atci sine show! Han er fantastisk morsom!!

ORIGINAL: MalinDalin

Anbefaller shan atci sine show! Han er fantastisk morsom!!

Signerer![:D]

Back
Topp