molly.
Glad i forumet
Forrige mandag, altså for litt over en uke siden, begynte sambo i jobb igjen etter å ha gått hjemme med meg og Lucas siden han ble født. Og etter det har Lucas begynt å få raserianfall ut av en annen verden. Det skal ingenting til før han klikker fullstendig.. Helt normale, dagligdagse ting som å skifte bleie, spise mat og legge seg har blitt et mareritt for meg. Han skriker seg fullstendig bort, og vil ingenting lenger... [&o] Han vil kun bæres på og ha meg rundt seg hele tiden.. Men allikevel, så vil han ikke ha trøst når han først blir sint. Hvis jeg plukker han opp og begynner å gå med han, så roer han seg. Men det er virkelig det eneste som funker også. Begynner å bli ganske sliten, da han er en stor gutt som det blir litt vanskelig å bære på hele dagen. Hva tror dere, tror dere han savner pappa'n sin? Tenkte kanskje det kunne være seperasjonsangst..Men burde han ikke skjønt at pappa faktisk kommer hjem på ettermiddagen nå? Synes dette er vanskelig jeg, og jeg har ingen som forstår som jeg kan snakke med...[&o] Noen som har noen råd til meg?