Raseri utbrudd

chiquitita

Elsker forumet
Hei jeg lurer på om barne dere får raseriutbrudd og hva dere gjør for å roe dem?

Eliana har hatt 3 slike og jeg tror jeg blir gal....

Jeg vet hvorfor de kommer, hun er overtrøtt og utsulta etter barnehagen. Har sagt at de må passe på at hun må spise i løpet av dagen..

I går ble vi truet at hun skulle banke oss og sa Fuck you x antall ganger, så er det hyling for så starter hulkingen som blir så ille at jeg er redd hun mister pusten. Min datter som enda ikke er 4 år.......

Å snakke med henne nytter ikke når det pågår, har prøvd å klemme henne, men det ender med kloring og slag fra hennes side.

Det hele sluttet etter ,det som føltes en all evighet, da jeg bærte henne ut i hagen så hun fikk frisk luft og prøvde å få igjen pusten.

Fikk i henne middagen og da var det mnge unskyldinger fra henne, og så fikk hun sove...
Noe god tips ?
 
har desverre ingen tips å gje dæ...hos oss bruke det som regel å hjelpe på å gje Sigve advarsla om timeout eller sende han på romme sett...åsså snakke vi me han etterpå når han synes det e kjipt å sette i timeout eller at han roa sæ ned på rommet sett
 
Hvis hun blir så sint så lar eg hun bare rase fra seg i en "krok",så kommer hun når hun er klar for det :)
 
Back
Topp