rart ?

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
var hos legen idag og fikk vite jeg har bihulebetennelse..
legen skulle skrive ut piller for jeg skulle bli bedre, men da jeg sa jeg var gravid var det ikke mye hjelp å få likevel. fikk beskjed om å kjøpe otrivin og spraye nesa flere ganger om dagen selvom jeg ikke var tett og.. men det svir jo så jævli.. fikk beskjed om å komme tilbake om SJU-TI DAGER om ting ikke ble noe bedre men at jeg skulle gi det såpass tid??

En skal jo helst ikke ta så mye medisiner i graviditeten, så da venter en jo helst å ser det an[:-]

kjøpr som neserent, det ligner på et horn.. du stikker den i nesa og heller saltetvann i den og det renner inn i nesa og ut av munnen.. det er det anbefaler.. ikke nesespray(siden man blir veldig avhengig av det, med en gang du slutter så blir nesa tett)

ja men jeg har allerede hatt dette i 5 dager.. og jeg forklarte legen at jeg holder ikke ut stort lenger for jeg får ikke sove engang og er utslitt :(

hmm okei kanskje jeg heller burde ta det.. hun legen jeg var hos sa otrivin var det jeg skulle bruke.. men jeg synes ikke det hjelper stort foreløpig hvertfall :(

ORIGINAL: lille_mjau

kjøpr som neserent, det ligner på et horn.. du stikker den i nesa og heller saltetvann i den og det renner inn i nesa og ut av munnen.. det er det anbefaler.. ikke nesespray(siden man blir veldig avhengig av det, med en gang du slutter så blir nesa tett)

ja, det nesehornet er helt genialt!!

Jeg plages mye med bihulebetendelse. Når jeg har det, så bruker jeg nestespray. Sprayer ett til to spray i ene neseboret, legger hodet på sida, med litt helling oppover så ikke nesesprayen render ut, og ligge slik en stund, så jeg kjenner at nesesprayen renner ned i bihulen, så gjør jeg det samme på andre sida. pleier å være bra igjen i løpet av 3-4 dager.

Back
Topp