Rart...

sollise

Elsker forumet
Noen som har opplevd liten, rosa blødning når man skal ha mens? Fått det nå. Sku hatt mensen i går, eller i fori gårs... Nå kom littegranne rosa bare, og så er det borte igjen...

Har hørt om det... Festeblødning kanskje??? Har ikke hatt det selv...

Jeg for min del har lært meg at alt er normalt og at alt ikke er tegn på graviditet... Har trudd det så mange ganger nå at jeg har blitt helt rar!!!

Lykke til!!!

jepp, har hatt d! men da kom mensen dagen etter, fikk samtidig mye sterkere blødning. trodde jg var gravid,så var på legevakta, d var jg ikke! d var visst vanlig...men hvist du ikke får mensen innen et pr dager, så hadde jg tatt en test! prøver du/dere og få barn?

Ja, sant detat man blir litt tullerusk av å tenke om man er gravid eller ei...Har liksom vært så i rute i syklusen bestandig, så synes det var litt rart... Ang festeblødning, så er vel det litt etter el bare, eller hvordan er det?
Må bare vente tålmodig og se...

Klem

Ikke bare lett å være tålmodig nei

Ja, vi prøver! Så synes dette blei litt utenom det jeg er vant til... Men da kommer vel mensen snart,.. Har hatt menslignende smerter i 1 ukenå også, men da dukker vel tante opp snart...

jeg gikk 3,5år uten p-piller. så trodde til slutt jg ikke kunne få...vet at det er utrolig slitsomt og frustrerende, nå er jg 4mnd på veg! så ta tiden til hjelp, og prøv og ikke tenke så altfor mye på det, for da får også kroppen koblet av litt. tro meg, det skjer da dere minst venter det, så ikke gi opp. deres tid kommer[:)][:)][:)] ønsker dere all verdens lykke videre.

Tusen takk!!!
Ja, tok dette helt med ro da vi startet å prøve. Ble gravid på 1. forsøk da[:D] Men mistet[:(]

Så satser alt for at alt går bra neste gang... Men kroppen lever sitt eget liv nå... Henger ikke helt med jeg[;)]

uff, ja skal ikke være lett! har ett pr venniner som også har mista på 1 forsøket...men det har gått bra på 2.[:)] så det ordner seg til slutt for oss alle skal en se....men vet du grunnen til at du mistet dn 1? for da kan det jo være at man kan forebygge det i neste svangerskap.

skal krysse det jeg har for deg, sollise[;)] håper du har 1 leieboer i magen din[:)]

Eg har hatt sånn liten "blødning" og så stoppet det opp, fekk mensen først over ei uke seinere...Ja ein blir heilt sprø av å gå sånn og lure[&o] men eg krysser fingrene for deg!!!!![:D] veldig mangen som mister 1. gang, men då sitter den på 2. [:D] ønsker alle ein fin søndag, me skal på tusenfryd idag , Barnslig er GØY[:D]

Jeg mistet i mai[:(] Legene vet imidlertid ikke om det var en "normal" sa, eller
om det var utenfor livmor... Så kommer til å følge ekstra nøye med hvis det har klaffa
nå... Hadde imidlertid mensen hele tiden da jeg var gravid sist.
Kroppen ordnet opp selv sist, så slapp utskraping etc...

Yusen takk for lykkeønskningene[:)] Varmer, det er sikkert og visst....
Jeg har et ørlite håp enda ettersom ikke tante har dukket opp...

Ha 1 fin søndag alle sammen[:)]

krysser fingre og tær for deg[:)][:)]
du må informere oss så fort du vet noe da, så vi vet hva som skjer....

lykke til[;)]

Ja, det skal jeg[:D] Tester jeg positivt så skal jeg
JUBLE HØYT HER INNE PÅ FORUMET[:D][:D][:D]
Så dere hører meg ut gjennom pc-en....

Klems

hehe...kjempe bra![:)].

håper du får en fin dag videre, å kose deg og bare slappe av idag.
nyte de fridagene man har.......

stor klem[:)]

Sant det, millemax[;)]

Ønsker deg også 1 solrik (er sol her...), og fin søndag[:)]

Klem[:D]

hei. håper at du er gravid. det kan jo være festeblødning. har ikke hatt det selv, men har lest om det. lykke til.

Tusen takk, May[:)]

Jeg hadde først en blødning den dagen jeg skulle ha mensen (Jeg ante ikke at jeg var gravid, gikk på pillen å hadde ingen planer om barn) Jeg tenkte ikke noe vidre over det å trudde at det bare var kroppen min som ikke orket noe mensen denne måneden (den har alltid vært litt uregelmessig).. men så kom ikke mensen neste måned heller.. Da gikk jeg til legen å fikk vite at jeg var 10 uker på vei! (sjokka ja) Men et par dager etter begynte jeg å blø litt igjen, jeg var så redd at jeg ville spy! Vi dro på legevakten å jeg ble undersøkt, men legen sa at alt sto bra til med både mor og barn.. Det var bare slikt som skjedde av og til.. Håper det er slikt med deg også da[;)] Lykke til!

Hei lindaen[:)]

Oi, så rart det er med kroppen innimellom! Har hørt flere som ikke har vært sikre
på når de evt har blitt gravide pga blødning... Så det er vel helt normalt antar jeg...

Klem

Back
Topp