Rart..

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Ser det er mange her som har sett bankende hjerte i uke 5+6 og 6 :p
Da jeg tenker, jeg fikk ikke se noe hjerte, og var 6 uker på vei. Og alt man så var en liten sirkel med en reke på toppen som visst skulle være "fosteranlegg".
 
Det er jo veldig individuelt. De vokser i rykk å napp. Testa du etter el? Så du er helt sikker på du er 6 uker? Kan jo være egget brukte noen dager ekstra på å feste seg :)
 
Det er jo veldig individuelt. De vokser i rykk å napp. Testa du etter el? Så du er helt sikker på du er 6 uker? Kan jo være egget brukte noen dager ekstra på å feste seg :)

Jeg testa 1,5 uke etter mensen sku ha kommet jeg :p
 
Ja og fikk 3+ da jeg var 5+3 :) så stemmer veldig greit, og hu som utførte ul sa jeg var 6 uker på vei :)
Siden gyn også sa du var 6 uker, så stemmer det nok :) du har nok et bankende hjerte der nå ;) begynte vel rett etter du hadde kommet deg ut døra :)
 
Ifølge babyverden sin kalkulator skal hjertet begynne å slå her idag og jeg er 5+4...
Er faktisk veldig gla jeg avventer hele tidlig ul greia til jeg er 8+1.. :)
 
Ifølge babyverden sin kalkulator skal hjertet begynne å slå her idag og jeg er 5+4...
Er faktisk veldig gla jeg avventer hele tidlig ul greia til jeg er 8+1.. :)
I min babyverden kalkulator skulle det begynne 5+1? Ikke rart folk blir usikker å forvirra :(
 
Når jeg ble sendt dit, sa de at uke 6+0,da kunne man se hjertet.
Men hu sa te meg "dette stemmer med uke 6, hjertet vil nok slå om noen dager"

Så da lurer jeg på, mener hu uke 6 som i at jeg bare er 5+ et eller anna :p
 
I min babyverden kalkulator skulle det begynne 5+1? Ikke rart folk blir usikker å forvirra :(

Haha nei det er sant.. man blir helt rart av mindre jo :p
Meeeen jeg er derfor gla jeg velger å ha 1.ul i uke 8.. orker ikke bli usikker mtp ul i uke 6 el tilogmed før i tilfelle..
Føler man påfører seg unødvendig usikkerhet og det takler ikke jeg. .. <3
 
Haha nei det er sant.. man blir helt rart av mindre jo :p
Meeeen jeg er derfor gla jeg velger å ha 1.ul i uke 8.. orker ikke bli usikker mtp ul i uke 6 el tilogmed før i tilfelle..
Føler man påfører seg unødvendig usikkerhet og det takler ikke jeg. .. <3
ja, enig! jeg var tenkt å bestille ul neste uke, men droppa det. her blir det ikke før 7+6. jeg vet når jeg hadde el, jeg vet når egget festa seg, så om hun ikke ser noe da, er det en ny ma, uten tvil..
 
ja, enig! jeg var tenkt å bestille ul neste uke, men droppa det. her blir det ikke før 7+6. jeg vet når jeg hadde el, jeg vet når egget festa seg, så om hun ikke ser noe da, er det en ny ma, uten tvil..

Jeg hadde innsett 30. Okt så vet relativt greit hvor langt jeg er hehe.. vet ikke når lille bøllefrø festet seg men fikk positiv test 9 dpo uansett :)
Så riksen gav meg ul time da jeg er 8+1 .. føler det iallefall gir meg 110% riktig svar :)
Har opplevd for mange nedturer til å ville utsette meg for unødvendige bekymringer nå ;) <3
 
Jeg skal tilbake 2 desember, da skal jeg være 7+5 :)
Så får vi se da :)
 
Jeg skal tilbake 2 desember, da skal jeg være 7+5 :)
Så får vi se da :)

da får du nok sett det du lengter etter å se :) Krysser fingrene for deg iallefall :)
 
Håper det :)
Har ikke så mye symptomer lenger, så føler meg ikke særlig gravid. Bare litt "øm" i magen og litt ømme pupper :p

samme symptomer som meg det :) åsså er jeg litt trøtt, men ingenting ellers! mange sier vi er heldige, men vi skulle gitt litt for å ha symptomer som bekrefta att vi var gravide :Heartpink
 
Jeg var på ul forrige uke, etter mens termin skulle jeg være 7+ men jeg ble satt tilbake. Hun fastslo graviditet og at det var på riktig plass, men ikke noe hjerteslag enda. Fikk ny time om to uker, så skal tilbake 2 Des. Er livredd for MA, men må bare prøve å håpe det beste. Kjenner jeg er mindre på forum denne gangen, da jeg var gravid i sommer som endte med SA så slukte jeg alt som kunne slukkes, øddla mye for meg selv desverre. Så denne gangen er dey kun fokus på de positive trådene :) du ser nåkk hjerteslag på neste ul, det er veldig tidlig enda.
 
Jeg var på ul forrige uke, etter mens termin skulle jeg være 7+ men jeg ble satt tilbake. Hun fastslo graviditet og at det var på riktig plass, men ikke noe hjerteslag enda. Fikk ny time om to uker, så skal tilbake 2 Des. Er livredd for MA, men må bare prøve å håpe det beste. Kjenner jeg er mindre på forum denne gangen, da jeg var gravid i sommer som endte med SA så slukte jeg alt som kunne slukkes, øddla mye for meg selv desverre. Så denne gangen er dey kun fokus på de positive trådene :) du ser nåkk hjerteslag på neste ul, det er veldig tidlig enda.

Da skal vi tilbake likt :)
Skal krysse fingrene for deg <3
 
Back
Topp