Rart

mamma-til-C

Betatt av forumet
Er det flere som føler at noen er på innsiden av navlen og drar til tider? :p
Er så mye jeg kjenner så tidlig av symptom i forhold til første graviditeten.
Luktesansen er i høygir, blir småsvimmel av å gå på kjøpesenter / butikker (altfor dårlig lufting), blir veldig fort varm (er egentlig en frysepinne:p)....
Er kommet til 6+0 i dag :happy:
 
Er det flere som føler at noen er på innsiden av navlen og drar til tider? :p
Er så mye jeg kjenner så tidlig av symptom i forhold til første graviditeten.
Luktesansen er i høygir, blir småsvimmel av å gå på kjøpesenter / butikker (altfor dårlig lufting), blir veldig fort varm (er egentlig en frysepinne:p)....
Er kommet til 6+0 i dag :happy:
Kjenner meg igjen i luktesansen og varmen. Får jo hetetokter og jeg er en skikkelig frysepinne!
Jeg er bare 4+2 da...
 
Kjenner også veldig på at noe vokser i magen, vanskelig å forklare følelsen med annet enn at noen drar i det som finnes der til alle kanter;-)
 
Kjente noe lignende i natt :) men følte det var litt under navelen på en måte :p spennende å kjenne alle de små rare tingene :)
 
Kjente noe lignende i natt :) men følte det var litt under navelen på en måte :p spennende å kjenne alle de små rare tingene :)

Begynner å huske mer hvordan det var med første nå, god følelse :happy:
 
Kjenner veldig på at jeg er gravid i dag :) Det er ubehagelig og super stas :)
Ømme bryster. Murringer i ryggen, øm mage. Sto i dusjen på morgenen i dag, og da ble det plutselig for mye. For varm og for mye lukt av peppermyntehårkuren så ble skikkelig dårlig og måtte faktisk legge meg ned.
 
Kjenner veldig på at jeg er gravid i dag :) Det er ubehagelig og super stas :)
Ømme bryster. Murringer i ryggen, øm mage. Sto i dusjen på morgenen i dag, og da ble det plutselig for mye. For varm og for mye lukt av peppermyntehårkuren så ble skikkelig dårlig og måtte faktisk legge meg ned.


Ja, luktesansen har økt til de grader her:wacky: Blir dårlig her også, og da hjelper det jo bare å ligge ;)
 
Back
Topp