Rart?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Hva syns dere er mest rart/forandring med kroppen etter fødselen? :) Personlig så syns jeg det er så rart at jeg ikke kjenner at jeg må tisse lenger og kan gå mange timer imellom hvert dobesøk, siden jeg var vant te å måtte hvert kvarter nesten på slutten :P Og det at jeg ikke føler meg som en hval lenger da :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Heheh, ja er veldig deilig men veeeldig rart også :P Hvertfall når man nesten har bodd på do, og nå så kan jeg gå 4-5 timer mellom hvert dobesøk :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Merker egentlig ikke så stor forandring, bortsett fra at magen selvsagt ikke er i veien lenger.

Jeg tar meg selv i å "beskytte" magen fremdeles, når jeg er ute å handler feks eller noen kommer brått mot meg.
Har ikke helt klart å venne meg av det:)
Haha

Heheh, sånn var jeg også den første uka :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Skal dere virkelig begynne å snakke om "etter fødselen" allerede 5. mai!?!?! Urettfeigt!

;)

Sitter og håper på at elefantleggene forsvinner, strekkmerkene blekner, hemorroidene krymper og at jeg kan knytte mine egne skolisser....*drømmeland*

Skal dere virkelig begynne å snakke om "etter fødselen" allerede 5. mai!?!?! Urettfeigt!

;)

Sitter og håper på at elefantleggene forsvinner, strekkmerkene blekner, hemorroidene krymper og at jeg kan knytte mine egne skolisser....*drømmeland*
Haha-
Må jo ha noe å snakke om vi også :smiley-bounce022

Hva syns dere er mest rart/forandring med kroppen etter fødselen? :) Personlig så syns jeg det er så rart at jeg ikke kjenner at jeg må tisse lenger og kan gå mange timer imellom hvert dobesøk, siden jeg var vant te å måtte hvert kvarter nesten på slutten :P Og det at jeg ikke føler meg som en hval lenger da :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg må signere deg på dette ang dobesøk- må jo liksom aldri :p!! Kjemperart :p kan og legge til at magen føles forholdsvis dvask og flytendes, ellers er alt veldig likt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh, ja har lissom blitt te at jeg plutselig kommer på at jeg kanskje burde gå på do, og da kommer det jo en foss, hahah :P Å magen ja, syns den var som en gele mage jeg :P Var veldig rart siden jeg aldri har hatt noe mage før, så detta var rart syns jeg, hahah :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

;)

Heheh, ja må jo ha noe å snakke om vi også ;) Pluss at det ikke er lenge igjen te resten av maidamene følger etter :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

;)

Helt enig her altså :P Føttene mine har fyllt seg med vann, hemoridene gjør vondt, skolisser kan jeg bare glemme, får såvidt sokkene på selv..Kroppen er TUNG!..

Håper mange kommer te å svare hvertfall, når alle bebiene er ute :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Henger meg på do gåinga j å...:) men merker d hadde sine fordeler, enklere å sovne igjen etter mating på natta når j var vant til å fly på do på natta når j var gravid...:-P ellers så er d jo en befrielse å kunne klare ha på seg sokker selv, merkelig å plutselig kunne nå tærne og klippe de selv!! (Stakkars mannen måtte til pers siste tiden....) for å ikke snakke om å endelig kunne få på seg klærne sine igjen!! J som har gått med mammaklær siden uke 10 kan endelig ha litt mere variasjon når man ser inn i klesskapet! Nå passer lissom alt igjen, får nesten valgproblem når man ska ut på noe,uvant å ha så mye å velge i....;) klager heller ikke over at den j**** halsbrannen er borte...;) merkelig å kunne spise/drikke hva som helst uten at den kommer etterpå...noen ganger j nesten venter d skal komme...:-P

Savner litt magen å da, kose med den og kjenne spark og bevegelse...men nyter frøkna på utsiden så ville virkelig ikke bytta...;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Henger meg på do gåinga j å...:) men merker d hadde sine fordeler, enklere å sovne igjen etter mating på natta når j var vant til å fly på do på natta når j var gravid...:-P ellers så er d jo en befrielse å kunne klare ha på seg sokker selv, merkelig å plutselig kunne nå tærne og klippe de selv!! (Stakkars mannen måtte til pers siste tiden....) for å ikke snakke om å endelig kunne få på seg klærne sine igjen!! J som har gått med mammaklær siden uke 10 kan endelig ha litt mere variasjon når man ser inn i klesskapet! Nå passer lissom alt igjen, får nesten valgproblem når man ska ut på noe,uvant å ha så mye å velge i....;) klager heller ikke over at den j**** halsbrannen er borte...;) merkelig å kunne spise/drikke hva som helst uten at den kommer etterpå...noen ganger j nesten venter d skal komme...:-P

Savner litt magen å da, kose med den og kjenne spark og bevegelse...men nyter frøkna på utsiden så ville virkelig ikke bytta...;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Helt enig i alt du sier egentlig :D Bortsett fra magen da, den savner jeg faktisk ikke :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hva syns dere er mest rart/forandring med kroppen etter fødselen? :) Personlig så syns jeg det er så rart at jeg ikke kjenner at jeg må tisse lenger og kan gå mange timer imellom hvert dobesøk, siden jeg var vant te å måtte hvert kvarter nesten på slutten :p Og det at jeg ikke føler meg som en hval lenger da :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Haha. En herlig forandring:) husker jeg fikk angst for nr.2 sist... Håper ikke det skjer denne gangen!

Fødselsangst eller vanlig angst? For jeg begynte plutselig å slite med angst igjen 1 januar, men det har blitt kjempe bra etter fødselen :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Åja, daaa skjønner jeg :P Jeg syns faktisk det gikk ganske greit, selv om jeg var fryktelig hard i magen :O Men dagen etter fødselen, så måtte jeg bare, og ble positivt overrasket :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp