Rart

Vestlandsjenta

er nå mamma til to små gull <3
Novemberskattene 2014 <3
Jeg oppdaga allerede i uke 5 at jeg hadde fått melk. Ikke mye, men sånn at hvis jeg klemte litt på brystet så kom det. I går skulle jeg teste om melka fremdeles var der, og da kom det ut grønn gugge fra det ene brystet før det kom melk etterpå! Det lukta ingenting. På det andre var det vanlig melk. Og i dag var det vanlig melk som kom fra begge brystene. Hmm, fikk litt sjokk kan en si. ! Vil jo ikke at den første supen med råmelk som barnet mitt får skal være grønn gugge:p noen som har opplevd det samme eller vet hva dette kan være? Vil ikke prøve å "håndmelke" hver dag heller, for det kan jo gi eier har jeg hørt.

Sent from my iPhone using BV Forum

*for det kan gi rier har jeg hørt.

Det var vel råmelk du fikk ut tenker jeg. Den er ikke hvit. Har og hørt man ikke skal klemme "melke"for mye. Men aldri hørt grunnen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Okei! Greit å vite! Nå skal puppene få være i fred til desember;)

hehe, mye rart man skal oppleve.
Bare la det være der du :)

Intens stimulering av brystvortene ("rulling" på de) kan gi rier eller kynnere og forsterke rier når du allerede er i fødsel. Men du skal holde på ganske lenge og mye for at det skal skje noe nå :) Er jo ikke farlig å amme barn når mann er gravid :)

Jeg får også ut noen dråper om jeg klemmer på dem! Merkelig at det skulle starte så tidlig :) er i uke 5+2:)

Jeg har ikke fått noe enda men da jeg gikk med Ems så fikk jeg melk like før oul.. typ uke 17-18 :)

mamma' til Emilie og lille julegaven vår

Back
Topp