Rart..

Momofmany

Forumet er livet
Etter jeg fikk mitt tredje barn <3 Ramona Mariell <3 så fikk jeg en slik rar følelse av å ha glemt et barn hele tiden, altså et fjerde barn, jeg følte liksom at jeg hadde 4 barn.. Syns det er skikkelig rart å tenke over, særlig da jeg ble gravid så ovverraskende også.. Noen som tror på skjebnen?? Kanskje den "advarte meg" :P hehe..

sånn er det med svigerinnen min å. hu mangla liksom ett barn og følte ikke at flokken var fullført. nå har hun 4 barn og er vel fornøyd med det. meeeen de snuser vel på å få en til hehe

Jeg tror på skjebnen. Jeg har alltid visst jeg skal ha 2 barn. Nå uten forvarsel var jeg plutselig gravid. Ikke planlagt. Hun/han ville bare komme så da må hun få lov. Føler det er ment å være sånn!

Venter en liten engel i september 2013 <3

Sånn har jeg også hatt det. Vi hadde egentlig slått oss til ro med to barn, men jeg følte hele tiden at familien ikke var "ferdig" enda. Og nå er tredjemann på vei ;)

Jeg følte meg faktisk ferdig, jeg fikk bare med en følelse av at OI nå har jeg glemt fjerdemann, som ikke eksistere da :p

Back
Topp