Rart!

Lille_mocca

Forelsket i forumet
Etter å ha vært på ultralyd i går og fikk vite at det var en liten jente på vei, og etter å ha tørka gledestårene over at alt var i orden......så benyttet jeg anledningen mens jeg var ute til å gå i butikken ( er jo mest hjemme senga pga. Kvalme) og handle litt rosa klær til den lille.
For er rar følelse! Jeg skjønner det nesten ikke, jeg handlet tøy til MITT barn.
Jeg kan fortsatt enda ikke forstå det. Det er stort, og vanvittig! Og jeg elsker det! Tror jeg må sitte med lille jenta i fanget før jeg skjønner dette her jeg!
Men er det ikke fantastisk dere? :)

Plutselig så er all kvalme og oppkast tilgitt :)

Kjenner så godt den følelsen nå :) Har gått igjennom to sekker med klær jeg hentet hos storesøster etter ul i går. Hun fikk en gutt i mai, så var greit å arve alt til sønnen min :D Er fantastisk hærlig å tenke på at det kommer en liten en om noen mnd, men sååå uvirkelig. Og ja, all kvalme og ubehag er glemt <3

Det er helt fantastisk! Livets største mirakel <3

Åh ja det er så herlig, i går kjøpte jeg første antrekket til jenta vår. Helt sprøtt at det er til mitt eget barn :) Fantastisk!

Gratulerer så mye med en liten PRINSESSE i magen <3 <3 <3

Gleder meg til at vi skal ut å kjøpe det første antrekket til den lille =)

Gratulerer med ei frisk lita tulle i magen :)

Og ja det er fantastisk, helt utrolig at det er ordentlige barn som vokser inni oss, like utrolig nå når jeg venter min tredje :love7

gratulerer så masse :) eg følte AKKURAT det samme idag .. :) sa til mannen at nå kan jeg bare spy og spy og spy.. gjør ingenting nesten, fordi lille jenten vår er helt magisk :)

Back
Topp