rart/sterkt/gøy

KathMor

Forumet er livet
å se igjen de siste minuttene av fødsel på film, og når hun kommer ut [&:][:)] Er så høylytt av meg gitt - så lyden må ned.. Men jeg savner det allerede (grunnet tanker om fødsel tråd på september10[8D]) så nå måtte jeg bare se! STERKT!

d skjønner jeg er sterkt og rart ja... litt gøy også[;)]

flott å ha d da

Gledegruer sseg og skal ikke filme noe av den...[;)][8D]

Viste ikke at James filmet jeg da (men forklarer hvorfor han løp bort rett før en press rie, og jeg ble jo sinna på han for det!!! hehehe - ba han pelle seg tilbake til meg) - men veldig gla for det nå [:D] Sitter med tårer i øynene og masse frysninger etter å ha sett den - utrolig sterkt.

Vi vil også se[8|][8D]

ORIGINAL: Vand

Vi vil også se[8|][8D]

HAHAHAHAHA - alt er veldig "pent" frem til hun blir født med UNTAK av brumminga mi som er HØØY [&:] MEN etter på er det rimelig mye nakenhet + et blodbad bokstavelig talt [8D][&:] tror flere hadde blitt litt uvelle - hehehe

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Vand

Vi vil også se[8|][8D]

HAHAHAHAHA - alt er veldig "pent" frem til hun blir født med UNTAK av brumminga mi som er HØØY [&:] MEN etter på er det rimelig mye nakenhet + et blodbad bokstavelig talt [8D][&:] tror flere hadde blitt litt uvelle - hehehe

Jeg tåler det meste *hinthint* [8D][8D][:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Skjønner at det er gøy å se ja [:D]
..men hadde aldri tillatt mannen å filme det for å si det sånn [8D]
[:D]

Hahahahah ja jeg heter kathmor, men jeg tror dere er gale jeg [8D]

ååå.. jeg vil også se!!
vi har jo sett sånt før.
Du er heldig som har det på film, det vil jeg også ha!

ORIGINAL: KathMor

Hahahahah ja jeg heter kathmor, men jeg tror dere er gale jeg [8D]

Du altså.......... Her har vi levd sammen og delt alt, gråt og latter, intime detaljer osv osv!!! [>:][8D]

Gale er vi også, men vi vil SEEEEEEEEEE!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Maik1*

VI VIL OGSÅ SEEEEEEEEEE[:D][:D][:D][:D][:D]

huff... enkelte ting egner seg ikke på film her i gården....[&:]

Back
Topp