Rart spm

Er vel livmora det, trekt seg helt tilbake etter 12 dager? :) håndballsize dagen etter fødsel.

Hengeleppemage? Hvordan ser en slik ut? Min mage har sett ut som sitt vanlige jeg i fasongen etter et par dager, men atskillig mer polstret. Og de kiloene har sittet godt fast. Argh!

Nei. Jeg har ikke hengemage, bare god å mjuk :) ni dager siden fødsel nå ;)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Det mest vanlige er jo at magen ikke trekker seg med en gang, men at du går med en "deigete" halvgravid mage i et par uker etter fødsel. Men dette vil være individuelt da, vi er alle laget forskjellig. Jeg var veldig godt trent før forrige svangerskap, men det tok litt tid før magen (livmoren) krympet sammen igjen. Men klarte til slutt å få like fin og stram mage som før svangerskapet, det er bare å trene det ;)

Jeg fikk ikke det, tok 18 mnd før kroppen min ble helt likedan som før, fikk vanvittig matlyst i ammeperioden, så gik opp en del.. Men ikke hengeleppemage nei:P er vel lettere å få d etter et keisersnitt tror jeg, siden det da blir kuttet noen magemuskler..

hvis du mener at det ser ut som magen er delt loddrett på midten? at det blir heng på hver side av navlen liksom? haha.. drit dårlig på å forklare.. men hos noen så deler magemusklene seg og vokser aldri sammen igjen..

Fikk ikke hebgemage etter ks heller jeg ;) :p.

Fikk ikke hebgemage etter ks heller jeg ;) :p

med førstemann gikk magen helt tilbake like etter fødsel. Da jeg ble sjekket av lege på dag 2 etter fødsel kunne ikke livmora kjennes over skambeinet lenger :) man magen var mykere da, selv om alle kiloene forsvant på et par dager, i og med at det ikke var noen muskler der lenger :) -satser på samme opplegget denne gang, selv om jeg har min tvil ;)

Med nr 1 trakk den seg fint sammen. Med nr 2 har den liksom blitt delt på midten helt nederst. Så den har kun trukket seg fint inn på den ene siden. Men mulig det kom av at jeg trente for tidlig. Så obs obs ikke gjør mageøvelser før det er anbefalt.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

det er nå tre uker siden fødsel. Jeg måtte ta haste ks og magen min har ikke trukket seg helt inn. Er ennå øm over såret. Vet heller ikke om den vil trekke seg inn helt :( navelen min ser ut som ett krater. Så nå er set bare å trille og trille. Kan ikke trene magemusklene før det har gått tre mnd.

Jeg tror bare man må ta tiden til hjelp, alle kropper er forskjellig. Noen kommer tilbake til vanelig form, andre vil aldri gjøre det.

Jeg hadde ks med første, og magen henger litt over snittet ja... det et 6 år siden. Men skal sies at jeg har for mye på magen igså da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

det er nå tre uker siden fødsel. Jeg måtte ta haste ks og magen min har ikke trukket seg helt inn. Er ennå øm over såret. Vet heller ikke om den vil trekke seg inn helt :( navelen min ser ut som ett krater. Så nå er set bare å trille og trille. Kan ikke trene magemusklene før det har gått tre mnd.

Jeg tror bare man må ta tiden til hjelp, alle kropper er forskjellig. Noen kommer tilbake til vanelig form, andre vil aldri gjøre det.

Tar litt lengre tid etter ks, men er som du sier. Trill å hold deg i aktivitet selv om du ikke kan trene magemusklene enda. Det gjorde jeg etter mitt ks i 2011 og det ble bedre etter hvert ;)

Back
Topp