Rart :P

countrygirl<3

Flørter med forumet
Jeg har en sønn på snart 11 mnd nå så er ikke såååå lenge siden jeg gikk gravid sist,
så det er så rart, dere som har gått gravid før skjønner sikkert hva jeg mener..
for av å til så kjenner jeg noe som minnes "de første" bevegelsene som vi kjenner i ca uke 15-17 :P men jeg vet jo at det bare er "luftbobler" inni magen men i natt så låg jeg å tenkte på om jeg var lenger på vei for det var så realistisk :P haha
jeg er ikke gal asså, så jeg mener ikke at jeg kjenner spark , men de boblene minner sånn om de "sparkene" hehe flere som har slike "bobler"?? 

Følelsen er veldig lik ja ;-)

*nikker på hodet* Sa det nettopp da jeg snakket med moren min om at det virker som bevegelse, men at det må være luft jeg kjenner:)

Nå er min gutt 20 mndr.. men fra han var netsen året fikk jeg plutselig mye fantomspark og hørte så med flere andre som opplevde det samme.. kjennes helt likt men av og til som skikkelige spark også.. Det er veldig rart. Men tror det er veldig vanlig på den tida.. :)

Hehe godt jeg ikke er alene om det :p begynte å tvile på meg selv her ;p hehe Er skikkelig rart å kjenne det ;)

Jeg har hatt kjempemasse "fantomspark" etter graviditeten med datteren min, ikke spesiellt nå i det siste men veldig mye det første året... 
I perioder var det så ille at jeg følte meg forstyrra i hue av det :P 

Jeg kjente de første bevegelsene fra datteren min i uke 14! Dvs veldig tidlig.... håper jeg får kjenne like tidlig denne gangen også 

Toneliza skrev:
Følelsen er veldig lik ja ;-)

Hehehehe samme her! 
Snakket med sambo om det og han bare lo av meg, hehe ;) Vet jo at det ikke er spark, men det er veldig likt!

Det er bedre aa vere sproe og klar over det, en normal og egentleg vere sproe medisinsk sett

Back
Topp