rart man blir gal?

Alveola*

Forumet er livet
Noen som har tips til skikkelig jentete klær på nett?
fra fredag til nå så er det 5(!!!!) damer som har sagt ååå, for en søt gutt!!

Og jeg holder på å klikke!! Bare fordi hun har lite hår, er hun ingen gutt[:D] Så nå trenger jeg klær som virkelig viser at dette er en jente! for det holder tydeligvis ikke med rosa smokk!! hehe[8D]

Så om noen vet om noen skikkelig fine jentete klær, skrik ut!![:)]

Æ vet om ei som syr jentete klær i bytte mot gamle sengeteppa, gardiner og duka..;)

Syns forresten at ho har et veldig feminint utrykk så syns det e rart at de spør om ho e gutt.. [8|]

jeg handle mye på ellos for tiden til Mali, i rosa[8D] fordi alt blir brunt p knærne og da vil jeg ikke kjøpe dyre klær[;)]

favoritten min er ei helt enkel dongribukse og en helt enkel rosa genser fra ellos, og addidas joggesko med rosa detaljer[;)]

Ellos har utrolig mye fint ja.. Og om man like det litt utenfor rammene så har æ mange tips om du høre med mæ på msn..;)

ORIGINAL: Drømmefangeren

Æ vet om ei som syr jentete klær i bytte mot gamle sengeteppa, gardiner og duka..;)

[&o]jeg har ingen gamle stoffer[&o]

ORIGINAL: Ellos har utrolig mye fint ja.. Og om man like det litt utenfor rammene så har æ mange tips om du høre med mæ på msn..;)

Hva er utenfor rammene? søpleposer eller noe?[8D]

ORIGINAL: FrøkenLøken

ORIGINAL: Ellos har utrolig mye fint ja.. Og om man like det litt utenfor rammene så har æ mange tips om du høre med mæ på msn..;)

Jentete, søtt og med herlige farger og mønster.. ikke bare rosa med mikke mus liksom =)

ORIGINAL: FrøkenLøken

Jentete, søtt og med herlige farger og mønster.. ikke bare rosa med mikke mus liksom =)

Ja, da liker jeg det!! Er ingen fan av mikke mus og hello kitty og sånt[8D]

Er bare å gi opp!

Vi var på Barnas Hus i går Ole Henrik var kledd i dongreybukse, marineblå body, og grå/blå hettejakke. OG han bar på en bil.

Så kommer en dame bort, sammen med en liten gutt og sier- "ska du hæls på dein søte lisjtausa, Jonas?" og "Næ, ka nuskat hu va med derren biln".
[8|]

Greit, han har kanskje litt langt hår.. men HALLO?!

(angående tips til jenteklær, kan du google Luddeklær [:)] Jeg ELSKER de klærne.. Kjenner et par av de som lager dem.)

Spent på om du finn noen skikkelig jenteklær :)

Har samme problemet golle [:D] Er ei i bloggeverden som har åpnet en nettbutikk som heter guttelus.no (idag faktisk..!). Mye fint, men mye blir kanskje i overkant dyrt [8D]

Finner MYE spennende på http://linuslotta.com/no/barnekl%C3%A6r/ !! Nesten for enhver smak [:D]

Hun til meg bruker mye kjoler og shorts med tighst eller strømpebukse under. Mye moro man kan gjøre da. Hun bruker mye dongeri, med rosa eller lila tights osv under. Jeg handler mye på filabel.dk, asos.com, roselille.dk, tuba og tassen, ralph lauren og gap. Gap får du kjøpt på asos:)

Alle disse har masse feminine jenteklær. Nå har hun til meg begynt å bestemme klærne sine selv, og for hun finnes det bare rosa, skjørt og kjoler så mora som liker mer røffe ting er nedstemt.

Syns forresten det er snedig at de sier emma er gutt, for hun er jo så jentete i utseende selv om hun ikke har hår[:)] skjønn uansett ihvertfall[:D]

He he, fnis...beklager så mye men..kan sende over litt av det lange håret til Daniel Alexander, satte strikk i håret hans i helga og han så jaggumæ ut som ei lita søt jente gett...særlig da han gikk rundt med sine to rosa biler[8D]

Forstår at du vil at de skal se at hun er jente da...men holder det ikke med rosa da? Rosa body f.eks..m.m.

Men må legge til DAhar gutte fjes, og Enmma har skikkelig jentefjes forstår ikke hekt dette jeg. Men min lillegutt har no alle jenters drømmevipper da lange og fine har de blitt..det kanskje kan gjøre ham litt feminin...

Men stort sett så er de helst at de ikke ser hva det er og sier det første og beste de tror det er tror jeg....særlig når de ikke titter etter først.

Back
Topp