Rart jentenavn???

Sweetbabyblue

Forumet er livet
Igår så poppet det et navn opp i hodet mitt:  Charlize   med stille e.

Sambo likte det han også faktisk[:D]         Så hva syns dere, var det rart????

ORIGINAL: Trine30

Litt unorsk, men veldig fint[:)]

Litt glamorøst da, Charlize Threone (skrives sikkert ikke sånn)...[;)]

Ja jeg fikk faktisk ingen treff når jeg søkte på navnet så det er vel ingen som heter det i norge[:)] Jeg fikk det fra Charlize Theron ja[:D]

Jeg likte det! Men jeg vet ikke om jeg hadde vært tøff nok til å bruke det på mitt eget barn

Synes det er veldig fint, men at det passer bedre i engelsktalende land.[:)]

Ikke helt min smak, men jeg liker best urnorske navn jeg da[;)] Men tenker at det kanskje passer bedre i engelstalende land ja...

Liker det. og hvis navnet føles riktig for dere, og dere ser når vesla kommer ut at hun er en liten Charlize, så ER det det!

ORIGINAL: Tessa

Liker det. og hvis navnet føles riktig for dere, og dere ser når vesla kommer ut at hun er en liten Charlize, så ER det det!

signerer denne!!

Spørs litt hvor man skal legge trykket syns jeg. Det er fint dersom det er CharlIze, men ChArlize blir litt mer guttete for min smak.

Kjenner en som heter Charlene, med stille e

ORIGINAL: *smiley86*

Spørs litt hvor man skal legge trykket syns jeg. Det er fint dersom det er CharlIze, men ChArlize blir litt mer guttete for min smak.

Kjenner en som heter Charlene, med stille e

Det er med lang i og stille e[:)] charliiiz

Synes det er et fint navn jeg, men så elsker jeg "engelske" navn... Skulle ønske jeg bodde i et engelsk talende land[:D]

ORIGINAL: mej

Synes det er et fint navn jeg, men så elsker jeg "engelske" navn... Skulle ønske jeg bodde i et engelsk talende land[:D]

Må du det for å velge et engelsk-klingende navn da?

Jeg syns ikke det var så fint, men det betyr jo heldigvis ingenting! [;)] Det er dere som bestemmer navnet, og hvis dere liker det og kan stå for valget når snuppa blir gammel dame, så ville jeg ikke tvilt.

heh...ikke helt min smak!!!
men så er det et navn som har veeeldig stor variasjon...fra sørlandsk, bergensk, østlandsk og nordnork for eks...hvis enn sier det i dialektform...absolutt finest i østlandsversjonen som du sikkert snakker..hehehehe

Back
Topp