Rart ingen spør...

Alk84

Gift med forumet
Jeg har jo strikket både tøfler og lue, og nå holder jeg på med hel dress. Både mamma og min aller beste venninne har vært her og sett det, men i gen av de spør om det er noe på gang. Syns egentlig det er litt rart. Vartfall fra beste venninna mi. Hun kunne liksom funnet på å spurt om det var noe jeg bille fortelle eller noe men Neida. Ikke et eneste spørsmål, kun kommentarer som fine/søte. Nesten så jeg er litt skuffa for at de ikke lurer i vartfall:) jeg har jo så lyst å si det, så da kunne jeg jo "røpa" meg på en pen måte:p

Jeg er sånn at jeg bare har fortalt noen få, men likevel hinter til noen fler fordi jeg har lyst til å bli spurt.. Høres fjernt ut, men likevel koselig om noen spør :)

Jeg tenker det er vanskelig å vite om man bør spørre eller ikke. Men de bør vel kanskje ta hintet med strikketøyet ditt :p

Siden de ikke spør så tror jeg de skjønner hva som er på gang ;) for kanskje de da tenker at de ikke må spørre nå men vente til du er klar for å si det selv :D

Mulig de tror du strikker til noen andre, eller har fått deg en hobby med det mål å selge det du lager?

Back
Topp