Rart hvordan det svinger.

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Fra og sitte kvalm og stiv som en stokk til og plutselig
være på desperat "skattejakt" i skuffer og skap etter mat og godt...

Mye som svinger nå om dagen ja. Her spesielt kvalme kontra matjakt som du sier.. Men også hormoner i form av humørsvigninger og grining :oops:

Mye som svinger nå om dagen ja. Her spesielt kvalme kontra matjakt som du sier.. Men også hormoner i form av humørsvigninger og grining :oops:

Uff ja det skal ikke være greit altså!
Jeg fikk et liten sammenbrudd i dag tidlig, skulle levere mini i barnehagen. GÅ opp.
Og ble plutselig akutt gørr kvalm, følte meg helt fanga jeg kunne jo ikke bare sette meg i en bil å kjøre hjem.
Måtte gå en ekstra tur rundt i ring for jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å gå inn i barnehagen.
Kvalm, varm, svelge svelge svelge. Det var grusomt og jeg ble redd hyperventilerte.
(hjelper heller ikke at jeg har helt angst for kvalme/oppkast totalt hetta)

Fikk levert han inn og smatt fort ut igjen og da kom tårene for fult,
uff håper ingen så hvordan jeg hulket og gråt meg hjemover. Flaut! :P

Hehe, det skifter ja :P Har ikke så mye skattejakt for tiden, men hadde faktisk litt nå tidligere i dag :P Men henger kanskje sammen med at (selv om jeg er småkvalm nå) jeg føler meg bedre, faktisk, og har rett og slett ryddet og vasket hele kjøkkenet skikkelig nå (dvs ikke inni skap, ovnen eller kjøleskap, så ikke helt skikkelig da... Men var ganske rotete, så brukte en del tid, såpe og krefter på det ;)) - det er et godt tegn! Er 10+0 i dag, hurra, kanskje det snur snart nå?? :D

Svinger her også! I det ene minutten er jeg i god form, og kan ta med hunden på langtur. I det andre minuttet er jeg dødskvalm, og må bare legge meg i fosterstilling og ikke røre hodet en cm!

I går og i dag har jeg vært hjemme fra jobb. Måtte bare gi opp å komme meg ut døra hjemmefra. Sååå irriterende! Ikke får jeg gjort noe nyttig her hjemme heller, så det føles totalt meningsløst :P Skulle helst ha rundtvasket både kjøkken og stue, for det ser ikke ut her :P

Back
Topp