Rart...HJELP.. OPPDATERT

LiMoGe

Forelsket i forumet
Heisann og godt nyttår alle sammen[:)]

Jeg skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen min for tiden..
Jeg er på dag 37 i syklusen (vanligvis er de på 29-31 dager). Har til vanlig EL på dag 17-18..
Hadde litt spotting for en uke siden, men har ikke vært noe mer etter det. Har ikke testet enda fordi jeg ikke har noen tester, og så regnet jeg med at mensen var like rundt hjørnet, og fordi jeg ikke har noen tegn som tyder på at jeg kan være gravid annet enn uteblitt mens og litt stikking/menslignende smerter i magen av og til..
Har ikke turt å fortelle noe til mannen min enda. Vil ikke gi ham falske forhåpninger når det uansett er bare 3 måneder til vi starter opp med IVF..

Er det noen av dere som har vært gravide som har fått symptomer sent..eller etter femte uke?? Hvis jeg er gravid så er det jo bare 18-19 dager siden EL, og det er vel ikke for sent å få symptomer enda... Hvis jeg hadde hatt EL på dag 14 så ville jeg vært 4+4 nå, og det er vel ikke uvanlig å få symptomer så sent...eller er det?? jeg håper selvfølgelig at jeg er gravid, men tror egentlig ikke at jeg er det.. 

Håper noen tar seg tid til å svare på mitt rotete spørsmål[8|]

Er vel enklest å bare teste da?? så finner du det ut, å er du ikke gravid så får du sikkert tr med en gang??
er ikke så lett å tru at man er gravid før man vet at man er det vil jeg tru da[;)]
Lykke til[:)]

Hadde nesten ikke noe symptomer på graviditeten. Litt stikninger og murringer, ikke noe annet..

ORIGINAL: ElinR

håper du får pos test[:D]

[:)]

Se her[:D][:D][:D] Jeg tror det nesten ikke!!! Var jo bare 3 mnd til vi skulle igang med IVF, men nå slipper vi å gå gjennom det[:D][:D][:D]

Håper alle dere andre kommer etter med positive tester snarest[:D][:D]

Gratulerer kjempe masse med spiren.. [:D] Der var det jo ikke tvil engang.. [:D]

Tusen takk[:D] Vi er bare helt overlykkelige her[:D][:D] Mannen min gråt av glede da jeg la testen i fanget hans[:D][:D] Sitter enda å ser på den med jevne mellomrom. Kan nesten ikke tro at det går an[:D][:D] Vi har opplevd et skikkelig julemirakel[:D]

Inne å sniker litt på den positive testen [:)]

Fikk tårer i øyne når jeg leste dette... Gratulerer SÅ mye! [:)][:)]

gratulera så mye med positiv test[:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen[:D] Kryss fingrene for at spira sitter i 9 mnd[:)] Da vi ble gravide for et år siden mistet vi i uke 7, derfor har jeg litt panikk for at det skal skje denne gangen også... Men håperhåperhåper at det er vår tur denne gangen og at alt går bra[:)]

Sååååå gøy[:D]
Gratulere så masse [:)]

Gratulerer så utrolig mye! [:D]

Ingen tvil med en så tydelig teststrek, nei[:)]

Lykke til[:)]

Gratulere så masse!! 

Så moro. Gratulerer så mye. Ble rørt jeg nå.
Lykketil!!!

ORIGINAL: sheagirl

Inne å sniker litt på den positive testen [:)]

Fikk tårer i øyne når jeg leste dette... Gratulerer SÅ mye! [:)][:)]

Gratulerer så masse med positiv test[:D]

Så gøy! Gratulerer[:)][:)][:)]

Back
Topp