Rart gravidsymptom

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
Er det andre som har problemer med neseblod nå?o_O Jeg har den siste måneden vært plaget med neseblod daglig, flere ganger om dagen. Skjønner ikke hva som utløser det heller, for det meste skjer det ved snyting, men nå skjedde det bare når jeg skiftet stilling i senga:eek:

Jeg pleide ikke å blø neseblod før graviditeten og vet det kan komme av skjøre slimhinner, men det er bare litt drøyt hvor ofte det skjer og hvor lite som skal til :wtf:
 
Heeeelt normalt, i alle fall :)
Jeg blør lettere (da når jeg snyter meg; at det kommer blod sammen med resten av snørret :p ), men ikke noe regelmessig neseblod.
 
Helt normalt:) Blødde mye neseblod forrige gang jeg var gravid. Denne gang sliter jeg med tett nese:oops:
 
Man får skjøre slimhinner når man er gravid, så det er fort gjort å blø litt fra nesen også i tillegg til andre steder :p
 
Heeeelt normalt, i alle fall :)
Jeg blør lettere (da når jeg snyter meg; at det kommer blod sammen med resten av snørret :p ), men ikke noe regelmessig neseblod.
Her virker det som om det kommer når det vil. Sto og brettet litt klær i sta også rant det bare helt uprovoserto_O
 
Har ikke hatt det selv men hadde tett nese sist og litt nå men har kjøpt saltvannspray med mentol og det hjelper heldigvis :happy:

Har du prøvd noe mjukgjørende nesespray? Vet ikke helt hva dere har i Norge men finns vel sikkert en neseolje selv takler jeg ikke dem for liker ikke oljelaget i nesa men mange sverger til dem, velger heller nesespray med dekspantenol og brukte det også på eldste her hjemme når hun slet mye med neseblod.
Men spør på apoteket, de burde ha noe som kan hjelpe ihvertfall :happy:
 
Har ikke hatt det selv men hadde tett nese sist og litt nå men har kjøpt saltvannspray med mentol og det hjelper heldigvis :happy:

Har du prøvd noe mjukgjørende nesespray? Vet ikke helt hva dere har i Norge men finns vel sikkert en neseolje selv takler jeg ikke dem for liker ikke oljelaget i nesa men mange sverger til dem, velger heller nesespray med dekspantenol og brukte det også på eldste her hjemme når hun slet mye med neseblod.
Men spør på apoteket, de burde ha noe som kan hjelpe ihvertfall :happy:
Tenker du typ saltvannsspray? Har ikke tenkt på at det kunne vært en løsning :p
 
Helt normalt! Med nummer en blødde jeg mye neseblod, helt ut av det blå. I alle tre gravidtetene har jeg vært mye tett i nesen, noe jeg aldri er ellers (med mindre jeg er forkjølet). Kroppen finner på mye moro når man har baby i magen :wacky:
 
Slimhinnene fylles med mere blod og hovner opp , helt vanlig når man er gravid. Jeg blødde veldig mye neseblod og fra tannkjøtt fra uke 6-7 til 12-13.
Nå har det roet seg❤️
 
Slimhinnene fylles med mere blod og hovner opp , helt vanlig når man er gravid. Jeg blødde veldig mye neseblod og fra tannkjøtt fra uke 6-7 til 12-13.
Nå har det roet seg❤️
Ja, her begynte jo det ca uke 14, er nå uke 19:wtf:
Er så rart hva kroppen gjør med en baby i magen altså :wacky:
 
Ja utrolig hvor mye som skjer ❤️mengden blodvolum øker jo ganske mye så det er dessverre noen som sliter med neseblod og blødninger fra tannkjøtt.
Får håpe det roer seg for deg også❤️
 
Back
Topp