Rart eller?

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Har en venninne,som jeg ikke har noe særlig kontakt med lengere pga noe diskusjoner som utartet seg til den krangelen,var pga henne vi begynte og krangle,men akkurat nå i øyeblikket husker jeg ikke hva det var,men hun ba om unnskyldning etter 2 eller 3 mnd og jeg godtok den,etter dette har vi nesten ikke snakket sammen,har sakt hei til hverandre og slikt,men ikke sånn at vi går på cafe sammen. Men her i helgen når jeg var på jobb på natten som tlf vaktfor taxien,så kom en annen venninne innom for og låne do,hun gratulerte meg med geaviditeten og ga meg en klem før hun dro igjen,hun var ute med min kranglete venninne,som da også har fådt vite at jeg er gravid,men har ikke hørt noe fra henne,men dagen etter når jeg sto opp så sa mannen min at hun hadde skrevet mld til han på natten og gratulert han,og han liker henne ikke litt engang.
Synes det er veldig rart at hun ikke har skrevet noe til meg,eller kom innom på jobb,hun sto heller på utsiden og ventet. Er det bare meg som synes dette er veldig rart eller?? :S

Back
Topp