rart egentlig.....

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg har flere forskjellige thikers, og alle viser forskjellig termin???? hvorfor kan ikke alle bare regne ut d samme?????
gleder meg til å på UL å få den ordentlige termin datoen :)

For 2 dager siden (og før d) har jeg funnet hjertelyden helt nederst til venstre i lysken, mn plutselig finne jeg den idag helt ved navlen???? hvorfor egentlig??? kan den bevege seg så langt i magen????

alle rekner forskjellig virker det som.. derfor det står +2 bar tikkeren min.. den teller etter min termin og da er eg liksomt 2 dager mindre på den enn eg egentlig er..

jeg har angelsound jeg bruker, og de første gangene jeg hørte var hjerte lyden på venstre side, ca med lysken( litt usikker på hvor den er ) å nå igår var det litt til høyre , bittelitt under navnlen.. så tror fostere spreller rundt der inne :)
kjente og spark først da kun på høyre side , mot lysken ? på den siden, så jeg tenkte om det var luft, pga tarmene kjennes bra der ved bobling og knip fra de :S men så kjente jeg i dag at baby hadde flyttet seg å låg å spente meg på venstre side..
vil tro det er ganske normalt :) føles ut som jeg har en aktiv rakker inni her nå :) sparker er en del i mammen sin ;)

Back
Topp